Wat kan ik verwachten van de MMM?

Discussion in 'MMM clubs' started by boannan, Jan 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. boannan

boannan Bekend lid

Apr 2, 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Ik ben vorige week bij de gyn geweest omdat het niet lukt. We zijn nu bijna een jaar bezig en in die periode ben ik wel 1x 10 weken zwanger geweest. We zijn nog niet heel lang bezig maar door mijn leeftijd en de afwijkingen bij mijn eerste kindje wil de gyn me versneld de MMM in sturen. Bovendien ben ik 3x zwanger geweest waarvan 2x sneller dan gepland en 1x in ronde 1.

Ik heb anderhalve week geleden een echo gehad en mijn follikel (ik verwachtte 2 dagen later mijn ovulatie) zag er keurig uit en ook mijn baarmoederslijmvlies was zoals het hoorde te zijn. Bovendien ben ik behoorlijk regelmatig en denk ik elke maand met behulp van temperaturen en ovutesten mijn eisprong te kunnen voelen. Dus daar kwam niks geks uit.

Als ik komende vrijdag weer ongesteld word dan moet ik op CD3 bloed laten prikken op een aantal hormonen (oa HCG maar ook om te kijken of ik al in de overgang ben). Daarna krijg ik een afspraak met een fertiliteitsarts. Ik word over een paar maanden 40 en begrijp dat ik tot mijn 42e heb voor dit traject.

Maar wat kan ik verwachten? Hoe gaat/ging dat bij jullie?

2. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Welkom in de mmm, hoop dat het snel met hulp wel raak mag zijn.
    Nadat bij mij alle testen en onderzoeken gedaan waren, werd het sperma onderzocht. Op basis van die waardes hebben we eerst 6x iui gekregen en daarna begonnen met ivf ( en daar een mooie zoon door gekregen:))

Hoe het nu verder gaat, hangt zeker af van de uitslagen, dus dat moet je helaas eerst afwachten.

Succes!

3. kzh

kzh Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,465
    0
    36
    Gelderland
    Vervelend dat je in de MMM terecht komt! Maar hopelijk helpt dit je spoedig naar een zwangerschap.

hier inderdaad (na bloedtesten van mij) ook het sperma van ml onderzocht
    en moesten we voor een samenlevingstest, maar deze wordt niet overal gedaan.

Share This Page