test opengemaakt

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by kelly000, Oct 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kelly000

kelly000 Lid

Oct 26, 2009
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,

Ja het is heel slecht en voel mijzelf nu ook best een beetje stom maar ik ga het toch vragen.

Ik heb gister een clear blue test gedaan en helaas was deze negatief.
    Nu was ik wel eens benieuwd hoe z'n test er aan de binnenkant uit zag, dus ik heb de test opengemaakt en ik zag tot mijn verbazing dat er net naast het aflees venster aan de kant van waar je de test in de urine stopt een dikke blauwe vertikale streep zitten.

Nu is mijn vraag, heeft iemand ook wel eens de test opengemaakt,en ik zou wel eens willen weten of die blauwe streep daar altijd zit.

Ik hoop dat jullie mij niet al te stom vinden, wie maakt er nou een test open zou je denken :( (ik dus) :)

groetjes

2. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

Sep 9, 2009
    3,300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Kun je een foto ervan maken? Dan is het wat makkelijker te beoordelen..

3. kelly000

kelly000 Lid

Oct 26, 2009
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee helaas ik dacht dat het niks was dus heb de test weggegooid.
    Maar toch blijft het in mijn hoofd spoken.
    Ik ben nu 6 dagen overtijd dus het zou kunnen. Maar waarom stond die streep dan niet in het aflees venster.

4. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

Sep 9, 2009
    3,300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Dan een nieuwe test erachter aangooien?? Spannend zeg!
    Weet ook niet waarom de streep niet goed stond.. Gewoon een nieuwe doen! Succes..

5. April1

April1 Fanatiek lid

Jun 5, 2008
    1,385
    1
    0
    misschien een fabrieksfout. Ik zou morgen gelijk weer een test doen. Had zelf altijd Predictor, ben ik erg tevreden over.

Succes en hoop dat je zwanger bent!!!:)

6. kelly000

kelly000 Lid

Oct 26, 2009
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik hoop eigenlijk dat er misschien nog iemand (net zo gek is als ik) is met een negatief of positiefe test van clear blue die hem ook open wilt maken :)

7. April1

April1 Fanatiek lid

Jun 5, 2008
    1,385
    1
    0
    vind het trouwens wel een goeie van je:D Is een tip voor als ik de volgende keer een negatieve test heb. Hup opentrekken die handel en op zoek gaan naar de verdwaalde positieve streep, haha.:D

8. kelly000

kelly000 Lid

Oct 26, 2009
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha, ja erg he, vertel het ook alleen aan jullie hoor. :p
    Maargoed de hoop blijft, dus misschien is er nog wel iemand zo gek vraag me af of de streep daar altijd zit.

9. April1

April1 Fanatiek lid

Jun 5, 2008
    1,385
    1
    0
    ik wou dat ik iets voor je kon doen, ben nu ook wel erg nieuwsgierig geworden, maar denk niet dat mijn man me nu nog over straat laat gaan voor een dergelijk experiment. ;)

Dus kom op dames help deze vrouw in nood en offer je Clear Blue effe op!

(zo dat is alles wat ik nu voor je betekenen kan, lol Succes meid!)

10. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    2,035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Was het een digitale test?

Die mag je NOOIT openmaken!!! De digitale testen geven altijd 2 strepen.

Gebruik anders even de zoekfunctie, dan zal je zien dat er meer meiden zijn die de test hebben opengemaakt en dezelfde vraag stelden en hetzelfde antwoord kregen als wat ik gaf...:(

11. kelly000

kelly000 Lid

Oct 26, 2009
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
  12. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    2,035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Tja....ik heb die ook wel eens gebruikt, maar hem eerlijk gezegd niet opengemaakt. Heb ook nog even op de site van CB gekeken, maar er staat niets over als je de test open maakt...

Euhmm....morgen nog een keer testen met een KV test?

Jeetje, spannend hoor!:)

13. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

Jan 28, 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    hier nog iemand die zo gek is om de test te slopen om dat streepje te ontdekken:):):):)haha!
    maar heb er dus eigelijk niet echt op gelet,heb wel een paar streepjes gevonden maar dat waren uiteindelijk indrooglijntjes aangezien ik nog niet zwanger ben;)

14. April1

April1 Fanatiek lid

Jun 5, 2008
    1,385
    1
    0
    Dat klinkt onheilspellend, zit er een staatsgeheim in?:D

15. April1

April1 Fanatiek lid

Jun 5, 2008
    1,385
    1
    0
    Hm, dat is dan 1 uitkomst van dit onderzoek. Klinkt helaas alsof je gelijk hebt.
    Nog meer dames?

16. stral

stral Actief lid

Jul 6, 2009
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ikke!!!Ik ben zo gek die 6 manden lang ook tests open gebroken.
    Zo wat.ben gewoon nieuwsgirrig.En ik heb meestal Digi met indicator gesloopt.en predictor met stome indrooglijntjes

Ik heb zelfs een keer onderzoek gedaan:D Gek van worden.maar heb hier een meisje gevraagd om zelfde test ook open maken.Zij had posi en ik nega.Dus van binnen waren ze precies zelfde,:Dgrappig.
    ik vond het heel lief dat ze dat voor me deed.zou ook doen.
    Sterker nog met deze gekkeheid(gesloopten test) ik heb CB gebeld.Ze konen helemaal niet uitleggen hoe die test werkt als van binnen +en- zijn zelfde.hij moet toch op iets reageren.Maar dat wisten ze niets van.:(
    Zo gek ben ik dus en schaam me helemaal niet:D
    alleen jammer dat ik kan niet helpen met die andere test.Maar word nooit moe om te vertellen dat alle CB(behalf met indicator) zeer ongevoelig.50.En andere kv en zo 25!!!voelen jullie het verschiel?

17. kelly000

kelly000 Lid

Oct 26, 2009
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    gelukkig ben ik niet de enige :)
    Ik kan helaas pas donderdag ochtend een nieuwe test doen ivm werk ed. erg jammer moet dus nog even wachten.
    Dus dames die net zo gek zijn als ik en testen open maken, meld u maar, ben nog erg benieuwd :)

18. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Voorin de test zit een kleurstofje. De kleurstof hecht aan hcg, en waar de teststreep moet komen zit een stofje waar hcg aan hecht. Zo wordt hcg dus zichtbaar als een positieve streep.
    Maar er zit vaak wat meer kleurstof in dan er gebruikt word, en dat loopt door naar het einde en veroorzaakt daar een soort streep. Zeker als de test negatief is.
    Dus vandaar dat er van die mooie plastic dingen omheen gemaakt worden, zodat je niet in verwarring raakt. Mijn advies is dus: geen streep in het venster is niet zwanger, en test lekker heel laten!

19. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Als je ze open maakt geven ze vrijwel altijd 2 streepjes aan.

20. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Hier hetzelfde. Na 10 minuten negatief resultaat.
    Opengemaakt en een blauwe brede streep, naast het afleesvenster (dus niet zichtbaar met omhulsel).
    en nu 2 uurtjes later is deze blauwe streep op de plek van de teststreep gaan zitten.
    Dus nu is het ineens een positief resultaat ?????

Vreeeeeeeeeeeeemd!

En dit is dus niet de digitale, maar de gewone clearblue plus (met dat kruisje)

Share This Page