Hallo dames, Morgen krijg ik mijn eerste echo en ben ZO benieuwd hoe lang ik nou ben, want ik heb geen flauw idee! Was nl altijd super onregelmatig ongesteld en dan echt met verschillen van weken/maanden... Ik was dan ook SUPER verbaasd toen mijn eerste test ( kruidvat 2 v 5 euro ) meteen een dikke vette overduidelijke streep aangaf. Diezelfde middag heb ik een clearblue test gedaan met indic. en die gaf zwanger aan met 3+ Nou is mijn vraag ben ik dan 5 weken zwanger ( of langer ) of 3? Hoe moet je dat precies zien? Misschien een beetje stupid maar bij de bijsluiter staat dat de dokter 5 weken zou zeggen ofziets. Dit is ook wat mijn verloskundige zei. Dag daarna heb ik die andere test van de kruidvat gedaan en die was ook weer meteen super positief....Du sik zal vast al best wat Hcg hebben... Heeft iemand ervaring hier mee? Liefss
Dank je wel !! Ja ben zo benieuwd! Gelukkig is het morgen al in de ochtend dus hoef ik niet nog s heel de dag te wachten
ik heb ook zo een digitalen gedaan vorige week en die zei 1-2 weken en voor een normale cyclus stond er dan3-4 weken zwanger.zelf weet ik ook nie zogoe oe ik het moet samen nemen maar denk wel dat het nu vier weken is.zelf ben ik onregelmatig dus weet ik eigenlijk ook nie echt of het klopt stamperke
De cb test rekent volgens mij vanaf de dag van bevruchting en je krijgt dat wat dagen cadeau.Dus denk dat je dan idd 5 weken bent! Maar wat gaaf dat je een echo krijgt! Veel plezier morgen bij de echo!!
Ja echt beter.. want zondag kwam ik erachter dat ik zwanger was, dinsdag kon ik terecht bij de verloskundige en morgen dus al de echo!! Joehoeeee ik HAAT wachten en als ik zeg dat ik heel erg onregelmatig ben dan doen ze meestal wat sneller
De CB geeft aan hoe lang geleden de bevruchting heeft plaats gevonden en je huisarts rekent vanaf de 1e dag van je laatste menstruatie, dusja gemiddeld is dat 2 weken bij de meeste vrouwen. Dus krijg je 2 weken cadeau!
3+ wil niet perse zeggen dat je 5 weken bent en aangezien je andere testen heel duidelijk positief zijn kan het ook zijn dat je al verder bent. Hij gaat namelijk niet verder dan de 3 dus misschien ben je al wel 7 weken of verder. Wanneer was je laatste mensrtuatie? Dan kan je kijken hoevel tijd ertussen zit en hoever je maximaak zou kunnen zijn
Ik sluit me bij de andere aan, in ieder geval 5 weken of langer. Ben benieuwd ... Succes met de echo vandaag!