posi ovu cd 8!?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door stopcontact, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Hoi dames....

Zit even met iets vreemds... even een overzichtje tot vandaag:
    2 sept: 8 dpo vaak misselijk t/m vandaag cd 8
    4 sept: 10 dpo ongi bloed zonder stolsels 5 dagen.
    5 sept: buikgriep t/m 8 sept

Nu... misselijkheid is er nog steeds heel vaak. Als ik eten zie of denk word ik misselijk. Dus vanmiddag eens een ovutest gedaan: cb digitaal. Gewoon omdat ik nieuwsgierig was geworden en ik vaak lees dat een ovu op een zwschap kan reageren.

Dikke smily kreeg ik!

Ik heb nu testen gehaald bij de apotheek. Heb geen ervaring met deze en heb ook nog niet getest.

Nu baal ik dus dat ik deze maand nog niet heb getempt... kan me er niet toe zetten.

Normaal heb ik mijn ei op cd 19-20!????

2. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Spannend hoor! Ik zeg testen! Ik zou het zelf iig niet kunnen houden, haha.

3. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Nét getest :( én met de cb digitale ovutest én met een apothekers zwangerschapstest.... allebei negatief :(

Heb ik dan een valse cb ovutest gehad?

Nu baal ik dus dat ik niet heb getempt tot vandaag deze ronde. Nou, morgen maar met goede moed beginnen met tempen en hopelijk vind ik mn ei weer deze ronde. Vanavond voor de zekerheid maar wel vast klussen

4. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Balen :(

Misschien nu gewoon al je ei?

5. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Ah nee! Ik had nog wel zo hard geduimd :( Een vroeg ei kan het niet zijn?

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    raar.. ik denk toch ei :) cb meet betrouwbaar een lh-piek ..

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Volgens mij springt je ei binnen 48 uur na positieve ovutest. Dus hij zou nog op dag 10 kunnen springen. Wellicht dat je deze ronde een kortere cyclus hebt dan 26 dagen. Maar....het komt soms voor dat je meerdere LHpieken in een cyclus hebt. Een LHpiek betekent niet dat je ei ook daadwerkelijk springt.Voor hetzelfde geld doet 'ie nu een poging, maar lukt het niet en vindt de daadwerkelijke sprong later in je cyclus plaats. Voor de zekerheid door blijven ovutesten.

8. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Nou dames... mijn temp vanmorgen was 37.0!
    Normaal is mijn temp voor ei max 36.6 en dan stijgt ie. Na ei (minimaal 3 dagen na ei) bereikt hij de 37.0

Waarom heb ik nu dan zo'n hoge temp al?

9. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    naamloos.jpg

Dit is bijvoorbeeld mijn kaartje van de vorige ronde. Temp heeft zoals de andere rondes tijd nodig om aan de 37.0 te komen.

Ik ben by the way niet ziek. Buikgriep van vorige week is over. Alleen de misselijkheid nog. Maar volgens de huisarts die ik vanmiddag op mn werk zag hoort die misselijkheid bij de buikgriep die nu heerst.

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.986
    15.611
    113
    Nabij Utrecht
    Al een zwtest gedaan??? Misschien was de ongi geen echte ongi en was je temp vorige cyclus op 11 DPO wel gekelderd (toen je begon te bloeden), maar is hij de dag erna wel weer gestegen ??

11. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Daar zat ik gisteren dus ook aan te denken... vooral omdat ik al 1,5 week misselijk ben.
    Vandaar gisteren die ovutest. Die was ook positief (smily op de cb digitaal) Maar 3 uur later met een nieuw plasje negatief en een zwschapstest ook negatief.
    Maar vanmorgen dus die temp.

Ik blijf het vreemd vinden, héél vreemd!

Morgen heb ik een second opinion bij Geertgen kliniek ivm een holte in mijn baarmoeder. Dus zal w.s. een inwendige echo krijgen.

Mijn ongi was 5 dagen. Maar zonder slierten en klodders.... gewoon waterdun maar dan bloed. Begon met buik en rugpijn zoals altijd alleen had ik al vrij snel nergens last meer van wat ik normaal wel heb.

Gats... wat baal ik dat ik niet zocht te tempen de eerste dagen. Nouja, was ook flink beroerd van de buikgriep. Geen zin om iets in den poepert te duwen :D

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.986
    15.611
    113
    Nabij Utrecht
    Ja jammer van je tempen want ik zie wel dat hij op CD 2 van 36.7 naar 36.9 is gegaan en vandaag dus op 37.0.
    Dat is allemaal hoger dan je basale temp van 36.5/36.6.

13. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Klopt. Ik dacht dat ik "verhoging" had omdat die dag (smiddags) mijn buikgriep begon. Ik heb buikgriep gehad tot zaterdag smiddags.

Ik denk dat het enige wat er op zit, is afwachten tot morgenmiddag bij Geertgen.
    Morgenvroeg tempen en een ovutest.

Ik heb geen zwschapstesten meer in huis... ik, de testverslaafde haha!

Deel Deze Pagina