2 dagen smiley wanneer springt m'n ei?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by nooatje, Sep 12, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nooatje

nooatje Niet meer actief

Hey Meiden,

Ik had gisteren en vandaag een smiley op mijn cb digitale ovu test.
    Kun je ook nog een smiley hebben als je ei al gesprongen is??
    Wanneer kan ie anders eventueel springen?
    We hebben gisteren 2 keer geklust omdat ik een smiley had, dacht beter te vaak dan niet maar moeten/mogen we vandaag dan ook nog doen of gaat de spermakwaliteit dan wel enorm achteruit.
    Ben bang dat het morgenvroeg anders te laat is, als we het dan pas zouden doen?
    Wat een vragen...sorry:)

Liefs Noa

2. puk1987

puk1987 Actief lid

Sep 5, 2012
    149
    0
    16
    verpleegkundige
    Ik heb maar een paar uurtjes een smiley gehad en die avond meteen geklust. Ik had het idee dat ik de dag erna al mijn ei heb gehad. Toch nog 2 dagenn doorgeklust voor de zekerheid. Ik denk ook....beter een x te vaak dan een x te weinig....en zolang je er lol aan hebt....why not! Haha. Nu is het afwachten...

3. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Ik gebruik zelf ook (voor het eerst) de evulatietesten van cb. In de bijsluiter staat dat zodra je een smiley hebt, je kunt stoppen met testen en dat je (gemiddeld) na/binnen (voor mij eigenlijk ook een beetje onduidelijk) 24 tot 48 uur je eisprong hebt.
    Vanochtend had ik een smiley dus vanaf morgen test ik niet meer. Zondag geklust, gisterochtend geklust, gisteravond geklust, vanavond.....(?) en waarschijnlijk morgen nog.... en de dagen daarna..... ;)
    Nu hopen dat ik 28 september niet ongesteld word en positief test......

4. puk1987

puk1987 Actief lid

Sep 5, 2012
    149
    0
    16
    verpleegkundige
    Ik mag de 23ste testen.....spannend!

5. nooatje

nooatje Niet meer actief

Ik heb nog wel steeds die soort van ei pijn in mijn onderbuik, dacht vanmiddag dat ie weg was maar nu heb ik het toch nog steeds. Dus denk dat hij nog niet is gesprongen dan.

6. puk1987

puk1987 Actief lid

Sep 5, 2012
    149
    0
    16
    verpleegkundige
    Dan zou het kunnen dat die morgen pas springt....of vannacht...even afwachten dus en klussen!

7. nooatje

nooatje Niet meer actief

Hmmmmm zit nu dus te twijfelen of we vanavond of morgenvroeg moeten klussen omdat we het gister ook al 2 keer hebben gedaan ivm de kwaliteit van zaadcellen. Of is dat gewoon een fabeltje mischien??!

8. puk1987

puk1987 Actief lid

Sep 5, 2012
    149
    0
    16
    verpleegkundige
    Ik denk persoonlijk dat je het niet zo letterlijk moet nemen. Normaal denk je er ook niet zo bij na. Wij hebben het soms ook 2x per dag gedaan. Zaad is zaad.....er hoeft er maar 1 gelukkig terecht te komen. Ik denk dat het nog belangrijk is dat je er plezier van hebt....;)

9. nooatje

nooatje Niet meer actief

Das waar, mischien draaf ik nu wel door..sorry!

xx

Share This Page