Ik had de gewone van sensitest die al een dag of 3 voor mn NOD duidelijk (wel vaag streepje, maar hoefde m niet uit elkaar te slopen en tegen het licht aan te horen ofzo, was duidelijk genoeg te zien) Weet niet of die extra gevoelig nog eerder positief geven. Maar voor je NOD kan er nog zoveel mis gaan, dus hoeveel eerder wil je het weten? Ik begin nu eigenlijk pas te geloven dat ik echt zwanger ben maar zit eigenlijk nog te wachten tot de eerste echo voordat ik het echt geloof ben ik bang. Ik vond de gewone van sensitest dus gevoelig genoeg, zou die gewoon kopen als ik jou was! Maar als je zelf liever die exra gevoelige wilt kun je die ook gewoon nemen, zo duur zijn ze ten slotte niet
nou ik had ze besteld en gebruikt maar zoals je aan mijn banner kunt zien en daar onder kun lezen heb ik altijd cyclis van 30 alleen afgelopen maand 38 en ik had dus vanmorgen (dag 30) getest en ik vroeg me af og hij echt zo gevoelig is het kan natuurlijk zijn dat ik echt niet zwanger ben of weer langere cyclis heb maar het was voor mij de eerste x dat ik deze gebruikte vandaar dat ik me het afvroeg hoe betrouwbaar ze zij x
heb wel eens die sensitest van mat care gebruikt, maar weet niet of ze werken want een dag nadien werd ik ongesteld.
Ik heb ze ook 4 dagen voor NOD gebruikt en direct een duidelijke 2e streep te zien. Op NOD pas positief met clear blue. Dus ik denk wel dat ze werken.
Ik heb de ovutesten van sensitest gebruikt en die gaf 2 dagen voor mijn NOD al positief aan. De zwangerschapstest precies het zelfde. Ze staan ook in mijn album.