Goedemorgen!Ik had net een posi ovu test,alleen ik heb vorige week zondag een vroege mk gehad.kan dit wel zo snel?het is geen hcg want de testen waren zaterdag negatief...Ik gebruik ovu testen deze maand om te kijken of mijn cycles gelijk weer normaal is,maar had dit niet verwacht,mijn banner geeft ook nog een week tot ei aan.De vk zei,omdat het een vmk was, ik dat kon zien als menstruatie,dus begin van de cyclus....Maar nu al een posi ovu test???Kan dit wel???
dit kan volgens mij komen door het HCG van je miskraam wat eventueel nog in je lijf zit, het lijkt me vrij snel om nu alweer een eisprong te hebben. succes met zwanger worden!
Het kan dus geen hcg meer zijn..De zwangerschapstest was zaterdag(eindelijk) echt helemaal negatief....
"grappig" dat je dit vraagt..... Heb net het halve internet zitten afzoeken.... maar schijnt dus WEL te kunnen,...... Schijnen dus zelfs vrouwen te zijn die eisprong krijgen tijdens menstruatie.. (wel uitzonderlijk) Mijn temperatuur maakte opeens een sprong.. nu dag 7 na begin vroege mk... en vroeg me toch af ofdit zou kunnen tekenen op een eisprong.... al moet ik gewoon afwachten, maar denk zoek t ff op... en nu lees ik jouw vraag...