... een ovu-test in de avond doen met geconcentreerde urine (dus 2 uur ofzo niet gedronken hebben) zou die een eerlijk beeld geven? Ik ga nu voor het eerst een OV-test van Etos gebruiken. Vorige testen deed ik tussen de middag.
Ik doe ze eigenlijk ook altijd 's middags en als ik zie dat de streepjes duidelijker worden doe ik vaak meerdere keren op een dag. 11 uur 16 uur en 20 uur. Vraag me niet of dit goed is, maar ik kan mijn nieuwsgierigheid dan niet bedwingen. Jij al meerdere testen op 1 dag geprobeerd?? Ik kan je niet met zekerheid geven dat in de avond een eerlijk beeld geeft maar ik denk het wel. Als het maar niet met ochtendurine is toch?
Nee idd niet met ochtendurine, dat staat er ook bij. In de middag wordt volgens mij aangeraden. Meerdere testen op 1 dag heb ik niet gedaan, doe dan liever elke dag onzinnig een test LOL Ik heb na het posten van het bericht een test gedaan en deze gaf 2 streepjes aan. Beetje vreemd omdat mn ei al was geweest. Maar om een zwangerschap aan te geven schijnt het te snel te zijn. Met een ovu test kan je evt een zwangerschap constateren maar dat zou dan slecht een paar dagen voor je NOD zijn. Ik blijf gewoon iig maar op de middag testen!