Ik zit nu op 4 dagen voor nod. Heb deze cyclus met succes gebruik gemaakt van ovulatie testen en daardoor hebben we goed kunnen timen. Heb keurig op het juiste moment een eisprong gevoeld en vanaf een paar dagen later wat ongesteldheids krampen, misselijk en gedoe in m'n buik gevoeld.....net als bij m'n vorige 2 zwangerschappen. Ben nu natuurlijk super benieuwd wat er gaande is. Is onze missie geslaagd of beeld ik het me allemaal in? .....Zucht....wat is die wachtbank toch slopend. Heb afgelopen woensdag (5 dagen voor nod) een zw test gedaan van sensitest maar die was negatief. Was misschien ook wel een beetje erg vroeg maar goed. Zaterdag wil ik weer gaan testen omdat we 's avonds op stap gaan. Omdat dat natuurlijk ook nog 2 dagen voor nod is kan een niet zo gevoelige test natuurlijk ook weer negatief uit slaan. Ben benieuwd wat volgens jullie de meest gevoelige test is. Bij m'n eerste zwangerschap had ik met matcare een paar dagen na nod getest en had toen een héél vaag streepje, die was dus niet zo heel gevoelig. Welke test zou ik zaterdag nou het aller beste kunnen doen???
Hoi Mieke, Ik heb 9 dagen na mijn ei licht posi getest met de kruidvat testen. Zijn er 2 voor 5 euro. Succes!!
bij mijn dochter heb ik 4 dagen voor nod getest met sensitest extra vroeg..... deze was negatief, diezelfde dag heb ik ook kruidvat 2 voor 5 gedaan, een uur later ongeveer met een ander plasje om het zo maar te zeggen, deze was positief !! hier zeg ik dus absoluut kruidvat 2 voor 5.
Hoor inderdaad meer goede verhalen over de kruidvat 2 v 5. Heb ook nog 2 cb met indicator liggen maar vind het zonde om die te vroeg te doen. Weten jullie ook hoe gevoelig die zijn als je ze vergelijkt met de kv testen?
Denk dat ik da inderdaad maar voor het kruidvat ga! Maar als ik op de site van kruidvat kijk kan ik alleen 2 testen voor 9,49 vinden....zijn ze zo snel duurder geworden????
Ook ik zeg 2 voor 5 van kv!! Heb al 3 testen van kruidvat er tegen aan gegooid, het streepje word steeds duidelijker....! En gister ook een van predictor voor 10,- gedaan ( 1 die 4 dagen voor nod te gebruiken is...) die was dus negatief! Volgens mij is dat echt een k** test!! Dat hoor ik van meer mensen! Zou dus zeker die van kruidvat proberen! Heeeel veel mensen positief over, en ze zijn ook nog het goedkoopste! Succes ermee, en ik hoop voor jou op een streep!
Oké, m'n lieve mannetje zei vandaag al dat hij het wel leuk vond om morgen even testen te halen dus ik zal hem naar het kruidvat sturen. Kan ik zaterdag mooi met ochtend urine testen.....hi hi, nee, wil niets aan het toeval over laten! Zo stom maar ik kan me bijna niet voorstellen dat ik niet zwanger ben. Wil ook juist daarom maar gaan testen. Blijven de testen negatief dan kan ik vast wennen aan het idee dat het niet zo is. Grrrrrr, hadden wij vrouwen nou maar gewoon een ingebouwde zwangerschapstest....een soort digitaal schermpje op je buik waar direct na een geslaagde innesteling op staat "zwanger!"
Ja dat zou wel makkelijk zijn geweest! Hoor ook wel eens dat de testen van Clear Blue ook vrij gevoelig zijn, daar staat dus op zwanger of niet zwanger! Zijn wel veel duurder! Ik zit er ook aan te denken om die op te halen dan weet ik het zeker!!! Die lichte streepjes zijn ook irritant.... 100 x kijken of er nou echt een streepje staat!! hahah
trouwens...ik hoor wel vaker dat kv testen beter testen op middagurine! Ik heb ook gewoon vanmiddag getest... Je hebt er 2, dus kan je evt morgenmiddag gelijk 1 doen! Tis maar een tip... Vind het zelf altijd zo moeilijk om te wachten als ik dat dong al in huis heb!!!
Jammergenoeg (of gelukkig) ben ik morgen de hele dag aan het werk en testen op m'n werk lijkt me geen goed idee. Waarschijnlijk laat ik m'n mannetje in ieder geval 4 testen halen. Ga ik natuurlijk gelijk morgen avond 1 proberen. Maar bedoel je dat je met die testen beter middag dan ochtend urine kunt gebruiken????
Hou het maar op gelukkig! Dan denk je er ook niet zo over na! Ik heb een paar keer gehoord dat dan de stree idd dikker was dan met hun ochtend urine! Maar doe het maar ewoon zaterdagochtend!! weer een dagje dichter bij je nod, dus meer kan op een streepje! Ik weet hoe moeilijk het is om te wachten! Ik heb dus 3 lichtpositief maar voel me niet echt zwanger..
Heb de neiging om nu meteen een cb test te doen maar het is ook weer zo zonde als ie toch nog negatief blijkt te zijn omdat het nog net even te vroeg is. 13 euro voor een test pffffff! Dan wil ik er natuurlijk wel een dikke vette "ZWANGER" op zien, hi hi! (aan de andere kant...ik heb er 1 gekregen bij een mega pak ovulatie testen dus die was gewoon "gratis" ....Zucht....nee ik probeer toch in ieder geval tot een vage streep op een kv test te wachten, dan mag de cb de laatste twijvels weg halen.....als ik überhaubt al een vage streep krijg op een kv test natuurlijk!
Eeeeh tja, dat ken ik. Toen ik zwanger was van m'n dochter had ik eerst ook een hééél vaag streepje. Had 's morgens getest en dacht....dit streepje is zo vaag dat zie ik vast verkeerd. Ben vrolijk naar de huisarts gegaan...voor neus klachten, en heb gezellig boodschappen lopen doen....totdat ik een kinderwagen met baby tegen kwam. Toen toch maar weer naar huis en nog een hoop andere testen gedaan op de predictor na....allemaal heel vaag positief en de gewone digitale cb zei luid en duidelijk "zwanger". Nu ligt het vage streepje heerlijk boven in d'r bedje te slapen!!! Heb je al een digi gedaan???
wat spannend mieke ik heb afgelopen zondag postief getest met apotheek eigen merk van ratiopharm...waren de enige bij de nachtapo vandaar. normaal altijd kv in huis tja alleen niet als het moet. de dag erna de digi van cb met indicator die was positief, 1-2 weken, de predictor was negatief dus vind dat echt een ...ding! maar wat ik hoor zijn die van kv toch echt de beste! succus en laat wat weten