Hoi dames! Ik zit net even op de site van de Action te kijken en wat ik nu gezien heb wil ik jullie niet onthouden! 1 van de artikelen die staat in de lijst van '100 nieuwe artikelen van action', is de midstream zwangerschapstest! Twee stuks voor 1,49 Een tijd geleden las ik hier vaak dat de Action de zwangerschapstesten eruit gegooid had, maar zie; ze zijn er weer! Liefs
O, ik wist niet dat action dat ook verkocht. Die zijn zeker niet duur. Heeft iemand misschien ervaring met deze testen? Zijn ze betrouwbaar?
Yup heb 7 doosjes ingeslagen om zometeen dagelijks afbouw hcg (pregnyl) en opbouw hcg (zwangerschap) te kunnen meten
nou dan ga ik morgen maar weer even kijken. Vorige week hadden ze niks.. en de medewerkster wist ook niet waar ik het over had..
Kijk, dat zijn mooie berichten.... Ik ga morgen inslaan!! Wilde toch al even heen voor toetenpoetsers en luierzakjes, die zijn daar echt top en spotgoedkoop. Vooral de toetenpoetsers, zitten in een pakje met een hard plastic 'sluit-klipje'. Geen last dus van stickers die na 10 doekjes niet meer plakken