hey dames, Ik heb 2 vroege miskramen gehad en voelde mij al een paar dagen anders, durfde niet te testen uit angst voor een negatief resultaat maar ik kon mij vandaag op 10 dpo met middagurine niet meer inhouden! Zonet een test gedaan en dit verscheen binnen 5 minuten Zien jullie het ook??? Ik hoop zo dat het deze keer wel goed gaat!!!!
Ik zie een mooi streepje staan!! Hopen dat hij de komende dagen mooi op loopt. Voorzichtig gefeliciteerd !!
Voorzichtig dank je wel Het is zo spannend weer!!! Hopelijk loopt hij inderdaad goed op. En dan duimen dat het goed blijft gaan
Je ziet het, ze zien m allemaal We gaan heel hard voor je duimen, ik weet hoe onzeker het nu is. Knuffel en ik blijf je volgen!
Haha jaaa ik zie het!!! Dank je, erg lief. Ik kan het niet geloven!! Duimen draaien vanaf nu overuren, wij hopen uiteraard dat het goed blijft gaan. Ik zal hier ook mijn testjes tot NOD blijven plaatsen.
Aaah wat goed Bodien!! Lopen wij zo'n beetje gelijk! Heel erg lief Fien, ik zeg voor nu ook hiep hiep bedankt allemaal!!! Spannend hoor