posi ovulatie test op nod dag?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door daisy500, 4 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daisy500

daisy500 Niet meer actief

hi meiden,

ik heb er 2 gehaald,
    ik had er een van clearblue met indicator.
    maar die gaf duidelijk niet zwanger aan...
    snap er niks meer van.
    ik heb wel posi ovu testen gehad ja 14 dagen geleden...

Balen!! snap er niks van, zelfs me 2de ovulatie test gaf duidelijk 2 streepjes aan!

2. nathalie73

nathalie73 Actief lid

16 jul 2009
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    zet anders eens een foto van die ovulatietest hier in het forum.

3. daisy500

zal even kijken of het lukt want ik heb er wel een foto van gemaakt op mijn mobiel maar vorige keer kreeg ik ze niet op de pc.
    ik ga nu even proberen!

4. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    spannend zeg!

5. daisy500

hoe voeg ik de foto hier toe?

6. daisy500

7. nathalie73

nathalie73 Actief lid

16 jul 2009
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    als ik dit zo zie denk ik dat je te vroeg aan het testen bent. Nog even 3 dagen wachten en dan nog een keer een zwangerschapstest doen. Volgens mij hebben trouwens de Lh testen ook een lagere drempelwaarde.

Als je zwanger bent, heb je over 3 dagen een positieve test in handen!

8. daisy500

dit zijn de ovulatie testen die 2 streepjes aangeven.
    ik ben idd nog vroeg met testen vandaag zou ik ongi worden..en er is nog niks.
    vandaar dat ik een zw test probeerde.
    ik wacht het af, en anders nog maar een keer opnieuw testen.
    al blijf ik de ovulatie testen raar vinden.

Liefs

9. nathalie73

nathalie73 Actief lid

16 jul 2009
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee joh, ik ken er meer die met LH testen eerder positief testen dan met een zw test, gewoon nog even geduld, het zit vast goed!

10. daisy500

dankje voor je reactie nathalie73,
    stelt me gerust.
    ik wacht nog rustig af...al is dat moeilijk hihi.

Liefs

11. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    daisy die streepjes krijg ik altijd op mijn test... hellemaal als ik het met ochtend urine doe
    en dez zou je bij een eisprong niet eens positief mogen noemen
    sorry
    ik kan de foto van mijn positieve ovualtie testen toen ik zwanger was niet vinden maar die knalde echt...

12. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    succes, hopelijk is het raak.

13. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    en dit is ook een van de rede,s waarom je beter niet kan testen met een ovulatie test maakt je zo aan het twijfelen .
    ik heb er mee getest toen ik zwanger was omdat ik de verhalen ook hoorde en benieuwd of ze waar waren....

14. nathalie73

nathalie73 Actief lid

16 jul 2009
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihihi, en blijkbaar waren ze knalpositief. Ik heb het zelfnooit getest, aangezien ikmaar 1 uitkomst als waarheid beschouw: die van een zwangerschapstest. Maar een vriendin van mij had, ver voor haar nod, zo'n test dus ik zeg nog niet helemaal dat het niets is

mijn ovulatietestn zien er trouwens zo uit voor mijn ovulatie, daaarna neemt het echt af en is er niet zoveel meer te herkennen. Zo zie je: ieder lichaam reageert anders.

15. daisy500

Oke dus eigenlijk betekende de ovu testen niks?
    begrijp ik?
    vond alleen vreemd dat je toch 2 streepjes hebt als je ook niet in je vruchtbare piriode zit maar juist op je nod.
    die geven dus alltijd standaard 2 streepjes aan na je eisprong?

ik begrijp het niet meer zo goed, :(

16. nathalie73

nathalie73 Actief lid

16 jul 2009
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee bij mijn vriendin was het wel zoals bij jou: pos ovulatietest van te voren en na 3 dagen een zw test die positief was

17. daisy500

oh..
    ja ik snap het niet meer zo goed hih .. :(
    heeft het dan ook nog dus wel te maken met dat het test streepje lichter is dan de controle streep? of maakt dat dus niet uit...ik zag op een ander forum ook een foto van een vergelijkbare ovu test ook op de nod gedaan en zei was ook zwanger, vandaar ook mijn topic.
    maar begrijp er nu een beetje uit dat het eigenlijk niet echt mogelijk is omdat het test streepje lichter is?
    Sorry hoor haha maar het is even een beetje onduidelijk voor me :(

18. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Ik zeg niet dat het niet zo is maar kan ook niet zegen dst je wel zwanger bent maar het feit blijft dat het ovulatie testen zijn en geen zwwangerschapstesten! En daarom kan je er nog niet vanuit gaan dat je zwanger bent mede omdat als je ovulatie testen met ochtend urine gebruikt dit word altijd af geraden omdat de uitslag dan negatief kan zijn omdat je altijd een kleine hoeveelheid lh in je urine heby en doordat je urine meer geconcentreerd is zit er meer in. ik hoop voor je dat je zwanger bemt maar een erg handige actie is het niet geweest daar je nu in spanning zit mischien slim om voortaan gewoon een zwangerschapstest te gebruiken !

19. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Hmm ik twijfel. Ik heb altijd wel een licht 2e streepje op mijn ovu testen maar bij een zwangerschap was ie toch wel donkerder dan anders. Sterkte...

20. daisy500

het was ook meer om te proberen hoor.
    zelf weet ik ook dat een zw test de duidelijke uitslag kan geven.
    er staat er ook eentje op die is van vanmiddag en die was wel meer donkerder als vanochtend.
    uitgerekend ga ik ik niet uit van een ovu test maar ik vroeg het af, aangezien ik hier ook had gelezen dat het wel zo kon zijn.
    ( niet wetende dat de test streep dan net zo donker moet zijn)
    ik wacht het ook nog rustig af..

Deel Deze Pagina