Hi meiden, Deze ronde voor het eerst de digi clearblue gebruikt. Vanmorgen knipperende smiley en net een vaste smiley. Ik heb het hulstje losgeklikt en je ziet dat de lijnen even donker zijn. Alleen de sensitest test nog niet helemaal positief naar mijn idee.. Heb wel al vruchtbaar slijm maar ook nog wat normale afscheiding erbij.. Wat zal ik doen? Vanavond en morgenavond vrijen of morgenavond en dinsdagavond? Denk natuurlijk ook aan de zaadkwaliteit. Zit zelf te denken aan morgenavond want als ei morgen springt dan nog 24 uur in 'leven' en het springen kan nog langer duren natuurlijk Dank voor jullie advies
Ik zou vanavond, morgen en dinsdag doen geloof ik hahaha. Gewoon voor t zekere,maar er zijn vast dames die daar anders over denken. Succes iig!
Ik denk dat als je vanavond gemeenschap hebt en bijvoorbeeld dinsdagochtend, dat je dan qua timing wel goed zit! Zelf zou ik er een dag tussen laten ivm kwaliteit. Zaad blijft wel even leven, dus je zit sowieso wel goed met vanavond of morgen lijkt me...
Indd wat MMW zegt, ik zou vanavond en dinsdag pas weer doen voor de kwaliteit van het zaad! Heel veel succes en hopelijk is t raak!
Zit zelf te denken aan vanavond in ieder geval en als test morgen al afloopt dan toch morgenavond weer. Liever iets minder zaadjes de tweede keer dan dat we m'n ei missen. Bedankt meiden!