1 dag overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door briljantje, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. briljantje

briljantje Nieuw lid

27 sep 2007
    2
    0
    0
    hoi allemaal,

Even een vraagje van een wanhopige wannabe pregnant me. Ik ben nu 1 dag overtijd en heb een week geleden ongeveer 2 dagen roze/lichtbruin bloedverlies gehad, maar zo minimaal dat je het bijna niet kon zien. Zou het kunnen zijn dat dit een innestelingsbloeding was en dat ik nu zwanger ben? Gisteren een beetje voorbarig een test gedaan, maar die was negatief. verder nergens last van? heb pas 3 cycli gehad sinds ik gestopt ben en heb een korte cyclus, 26-23-23 dagen. vandaag dus dag 24.

zou het? :)

2. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ja, het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn. Probeer nog een paar dagen geduld te hebben totdat je op dag 26/27 van je cyclus zit, en doe dan nog eens een test. Uitgaande van een cyclus van 26 dagen, zou een test je dan meer zekerheid geven dan nu, nu was het waarschijnlijk nog net iets te vroeg.
    Succes.

3. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    HOI dat zou kunnen, over een paar dagen zou je nog eens kunnen testen he. Ik sluit me dus aan bij Coco ;)
    jennie

4. Bianca18

Bianca18 Actief lid

20 sep 2007
    380
    0
    0
    Huis mama
    Swifterbant (Flevoland)
    Ik sluit me ook aan bij Coco.

Succes met het wachten en hopelijk word het beloond ;)

Liefs

5. briljantje

briljantje Nieuw lid

27 sep 2007
    2
    0
    0
    Ik ben zwanger! :D :D :D :D :D

Toen ik twee dagen overtijd was nog eens een test gedaan en deze was duidelijk positief! Ben zo happy.

Grappige is dat het dus nog maar 4 weken is en ik nog helemaal niks voel, niet misselijk, niet moe, geen pijnlijke borsten. Ik voel me beter dan ooit! Ik denk dat mijn mama heeft gezorgd dat ik zo snel zwanger ben, ze is namelijk vorig jaar overleden en ik vind het heel jammer dat ik dit niet met haar kan delen. Maar de vrolijkheid overheerst!

Ik wens jullie ook allemaal heel veel positiviteit en succes met zwanger worden

toitoitoi

6. miss mimi

miss mimi Actief lid

12 sep 2007
    222
    0
    0
    hey gefeliciteerd meid.geniet ervan!

7. Mirza

Mirza Actief lid

17 sep 2007
    159