Hoi allemaal, Ik heb vanmorgen een testje gedaan (10 dpo) en er kwam binnen 2 minuten een licht pennenstreepje op te staan (Kruidvat 2v5-test). Ik heb dit nog nooit gezien bij deze testjes. Ik verwacht niet dat ik zwanger ben, maar ben toch wel benieuwd of er hier meiden zijn die ervaring hebben met zo'n pennenstreep op deze testen! Dank je wel vast voor het antwoord! Liefs, MC
Ik heb dat van de week ook gehad, binnen 2 minuten stond hij er al... Heel vervelend, want dacht gelijk dat het misschien wel iets zou kunnen betekenen, maar de testen daarna waren nega Vond het wel toevallig dat allebei de testen uit hetzelfde pakje een pennestreepje gaven, misschien een productiefout? Hier een beetje een onduidelijke foto, hopelijk kan je er iets op zien bij de bovenste test... (in het echt is hij net zo paars als de c-streep, nu nog steeds...)
Thanks voor je antwoord. Ik denk op de bovenste test wel te zien wat je bedoelt. Die van mij is ook erg onduidelijk en ik ga er ook vanuit dat het niks is. Slecht hoor, deze testjes hebben soms wel eens van die kuren als indroogstreepjes, rare opdroog-uitlopers, scheve strepen en dus ook pennenstreepjes!
Echt heel vervelend... Ik hoop natuurlijk dat het voor jou wel iets betekend, maar hier dus niet! Ik had echt mijn hoop gevestigd op deze testen, omdat ik met zoveel andere (+testen, da, etos) vals-posi test, maar ook deze zijn dus niet echt betrouwbaar...
ja heb ik 2 x gehad... (das niet veel als je het totaal kent..whaha)),. maar ook idd echt een heel dun pennenlijntje.. knalroze.. net als c streep.. ik heb ze als negatief beschouwd en dat waren ze ook!
Ik denk het niet.. Ik heb vandaag 3 druppels bloed verloren dus denk dat ik ongesteld ga worden. Verder wijst ook alles erop dat ik het ga worden (dat voel ik altijd heel sterk aan mn lichaam).. Maar ik ben eigenlijk ook heel hard aan het duimen dat het vandaag zal doorzetten, want dan kan mijn ziekenhuisafspraak volgende week gewoon doorgaan Heel krom, maar dat wil ik erg graag!