Posi ovutest, maar daarna geen tempstijging

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Giggle, Feb 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Giggle

Giggle Bekend lid

Jun 18, 2013
    968
    0
    16
    Hoihoi,

De titel zegt eigenlijk al...
    Ik heb vrijdag een positieve ovulatietest gehad, maar wel maar 1dah...normaal 2dgn (dag voor ovulatie en dag zelf) maar na de posi ovulatietest is er geen tempstijging geweest...
    Betekend dit dat m'n ei niet gesprongen is??

Ik heb vorige maand een miskraam gehad dus snap dat m'n cyclus wat ontregeld kan zijn, maar heb in nov ook een miskraam gehad en daarna gewoon op dag 20weer een ei gehad...
    Dag 20 zou nu komende donderdag zijn, maar was dus voor de zekerheid eerder begonnen met ovulatietesten...

Iemand een idee?? Is m'n ei geweest zonder tempstijging of is m'n ei op springen gestaan maar is ie niet geweest?komt ie dan nog of kan ik nu eerst m'n ongi verwachtten en is volgende maand nieuwe ronde...?

2. nana84

nana84 Fanatiek lid

Jul 18, 2013
    1,003
    9
    38
    #2 nana84, Feb 4, 2014
    Last edited: Feb 4, 2014
    Heb je ook een link naar je kaartje? FF ?
    Ik denk niet dat ik je veel wijzer kan maken, maar ik denk dat t kan zijn dat je eitje alsnog springt en dat je morgen wel een stijging ziet. Of hij hapert en springt misschien over een paar dagen. Lastig hoor!

Als je wel een eisprong hebt gehad, zul je dit terugzien in je temperatuur. Ik zou niet blind vertrouwen op de ovulatietesten alleen, maar naar het totaal van testen, temp. en
    evt. cervixslijm.

3. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

Oct 18, 2013
    1,786
    722
    113
    Na je positieve test kan het zelfs 2 dagen duren, voordat je een tempstijging waarneemt (binnen 24-48 uur na pos test). Was het een knaltest? Misschien was je piek toch later?

4. Giggle

Giggle Bekend lid

Jun 18, 2013
    968
    0
    16
    nee was geen knaller, want weet hoe ze kunnen zijn...dag daarna was ie alweer negatief...vrijdag dus positief dan had ik nu alwel iets moeten zien in mn temp toxh...denk dat ie nog komt...maar vroeg me mee af of ie dan nog komt...of dat ie deze maand gewoon overslaat...

5. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Zou toch zweren dat ik hier een reactie op heb gegeven :(:$:(
    Of heb je dit onderwerp bij twee verschillende forums staan?

6. Giggle

Giggle Bekend lid

Jun 18, 2013
    968
    0
    16
    Hahaha ja bij temptaties en bij ovutesten...omdat ik niet goed wist waar ik hem moest plaatsen en ik zo natuurlijk iets sneller/meer reacties krijg;)

Share This Page