posi ovutest of niet??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ninaVI, 2 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Hallo,
    Ik hoop dat iemand van jullie me zijn mening kan geven op het volgende:

Ik gebruik ovu testen waarvan ik eigenlijk met mezelf had afgesproken deze maand even niet te gebruiken maar heb het niet kunnen laten.....

Nu heb ik 3 dagen geleden 2 bijna dezelfde kleur strepen gehad.. die dag erna nog wel duidelijk iets minder en gisteren en vandaag bijna niets meer te zien.
    1 dag voor die redelijke ook al getest en die wat gewoon helemaal wit...dus ik heb echt een piek gezien van niets naar duidelijk en nu weer niets.. Nu ga ik alleen twijfelen of die 2 dagen de strepen wel donker genoeg waren???

Ik had ook veel afscheiding nu weer minder...

heeft iemand wel is zoiets gehad maar paar dagen later toch nog dudielijkere piek?? Deze was namelijk ook erg vroeg voor mijn doen! Nog nooit zo vroeg gehad?

Op de gebruiksaanwijzing staat bij negatief testen 1 streepje of 1 heel licht roze streepje. nou die twee dagen was absoluut niet heel licht...Maar ook net niet helemaal even donker scheelde echt fractie!

Wat een zeurverhaal ben benieuwd naar jullie mening!

liefs Nina

2. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    je hebt duidelijk je LH piek waargenomen meid, ze zeggen dat je eisprong seizoensgebonden is en je eisprong dan 's nachts is, als jij dan overdag test heb je grote kans dat je de echte piek mist maar wel je lh piek meet alleen wat lichter dan normaal, je zegt zelf al dat je daarvoor niets getest hebt, toen 2 dgn goede bijna dezelfde kleuren en vervolgens weer lichter tot niks....

dan heb je echt je lh piek goed gemeten meid, als je nou ook nog geklust hebt daarvoor of tijdens dan hoop ik voor je dat de echte goeie zwemmer ertussen heeft gezeten... ;)

3. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Die test met 2 redelijke strepen heb ik rond 20.00 getest maar ja nog steeds niet s'nachts dus misschien wel logische verklaring waarom de 2e streep iets lichter was????

En ja wel een piek ik hoop alleen de goede piek.. we hebben wel goed geklust en ga voor de zekerheid om de dag maar even verder aangezien ik het zekere voor het onzekere wil nemen en is ook gewoon leuk!!

dankjewel!!

liefs nina

4. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    het zou wat anders zijn als je enkel die controle streep zou hebben en een heel lichte test, maar je zegt zelf dat die test bijna net zo was als de controle alleen niet donkerder, en dat 2 dgn achter elkaar, een piek duurd gemiddeld 50 (of korter) dus dan is het niet zo vreemd dat je de 3e dag weer niks test, je hebt echt wel je piek te pakken gehad meid, en je hebt goed geklust zeg je dus vol goede moed 2 wkn wachten... ;)

5. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb de vorige keer de ovu test van Clearblue gebruikt. Daar zie je geen streepje, maar als je eisprong in de buurt is, dan verschijnt er een lachend gezichtje. Zo niet, dan alleen een rondje. Erg duidelijk, hoef je je geen zorgen te maken of het streepje wel donker genoeg is.

Deel Deze Pagina