HELP! Uitleg over Ovulatietesten na gebruik van Clomid!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ChickieDeluxe, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ChickieDeluxe

16 mrt 2011
    17
    0
    0
    Housewife
    The Hague
    #1 ChickieDeluxe, 11 mei 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 mei 2011
    Hallo allemaal,

Ik zit met een aantal vraagtekens in mijn hoofd en ik dacht laat het hier even eruit gooien. Ik loop onder behandeling bij een nieuwe gyn. Na het gesprek kreeg ik 10 daagse Primolut en Clomifeencitraat 50 mg uitgeschreven. Ik moest eerst de 10 daagse kuur van Primolut opmaken en vanaf de 3e tot 7e dag Clomifencitraat 50 mg innemen. Okay... Ik heb dat allemaal zoals mijn gyn vertelde gevolgd en geslikt. 26 april kreeg ik mijn menstruatie en op 28 april met Clomidfeencitraat begonnen tot 2 mei. Ik heb nu ovulatietestjes om te kijken wanneer eventueel een eisprong in aantocht is. Ik weet alleen niet vanaf welke dag ik moet tellen? Moet ik vanaf de eerste dag tellen dat ik Clomifeencitraat in nam? Dus vanaf 28 april of anders? Want ik heb nu vanaf die dag geteld en begonnen met testen vanaf de 10e dag. Ik moet dan nu op de 14e dag zitten... Als ik goed heb geteld! De ovulatietestjes zijn nog negatief... Ik heb vandaag weer een testje gedaan en was 1 donkere streep en 1 lichte streep, maar dit moet ik zien als een negatieve test. Over 2 dagen doe ik nog eens een test om te checken. Ik wil dus weten of ik vanaf de eerste dag van Clomifeencitraat moet tellen. :p 25 mei weer een nieuwe afspraak bij de gyn. Ik hoop dat jullie meiden mij een beetje opweg kunnen helpen. Alvast super bedankt! ;)

2. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Misschien kun je deze vraag in het mmm hoekje stellen, ik denk dat die dames meer verstand hebben van dit soort dingen! (helaas)

3. ChickieDeluxe

16 mrt 2011
    17
    0
    0
    Housewife
    The Hague
    Bedankt voor je reactie... Ik ben best nog wel vrij nieuw op het forum. :) Moet ik mijn bericht onder vruchtbaarbehandelingen plaatsen? of vraag ik nu een domme vraag? :p

4. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Haha domme vragen bestaan niet! En ja, ik zou je vraag daar stellen!

5. ChickieDeluxe

16 mrt 2011
    17
    0
    0
    Housewife
    The Hague
    hihihi okee hartstikke bedankt meis :)

Deel Deze Pagina