het is nu 3.19 en werd wakker van een t*ring buikpijn! Man lief ligt lekker te slapen en ik heb buikpijn Snap er niks van, heb het gevoel alsof ik ongesteld moet worden, echt krampen, hmmmm zou mijn eisprong zich later hebben aangemeld? Kan het me niet voorstellen, ik heb um gevoeld! Toch? grrrrrr wilt dus zeggen dat mijn ritme er niet meer is? Krampen en steken :S Kent iemand dit?
ik had hetzelfde alleen dam gisternacht pijn in me buik soms steken en kramp en soms behorlijk misselijk alleen ik kan morgen testen kijken if het raak is groetjes
Ik heb ook zoiets gehad gepaard met enorme darm krampen ik schrok me echt dood die ochtend. Het begon bij mij om 6 uur in de ochtend. Heb dus eens zitten rekenen en heel misschien is het wel mijn innesteling geweest. Bij mij was het geloof ik de 21ste of de 22ste dag van mijn cyclus geweest. Ik duim voor je.
heb nog last van pijnen, niet de hele dag hoor maar zo ineens kan ik steken hebben. Nou ja, misschien inderdaad darmen die opeens opspelen, kan ook natuurlijk We moeten even afwachten en als het een innesteling is dan merken we het wel he van het minste uitgaan dan valt het altijd mee Als ik vannacht maar kan slapen vind ik het goed!
nou, ik heb de HA gebeld, kon vandaag nog terecht, het is niet te houden de steken die ik voel. Misschien een ontsteking van de blaas of urineleider. Heb echt vieze steken, mijn urine is troebel en sterk van lucht Ben benieuwd wat het is! Ik werd vanmorgen wakker met het idee: SHOOT ME!
nou, ben net terug van de HA: urine onderzoek: erg troebel mevrouw, maar geen ontsteking Wel een heeeeeeeeeeel klein beetje bloed. Zit je menstruatie eraan te komen binnen nu en 3 dagen? Uhm, nee, 1 juni meneer de dokter. Nou dan gaan we verder: Drukken op mijn buik, mwha, geen pijn. Drukken op mijn onderbuik, uhm dokter die voelde ik hoor, midden dan? Ja ook die voel ik, en rechts? Jeps ook. Alleen de onderbuik doet dus zeer, nou dan ga ik even kloppen klop klop, klop klop, ik wil dat je een zwangerschapstest gaat doen Yessyca, de mogelijkheid is er, en als deze negatief uitslaat dan stel ik een antibiotica voor, en als de test positief is, verwacht ik dat je me direct belt ok? Uhm, ja is goed, maar kan ik nu wel al testen dan? Jeps, je moet nu van me testen, als het positief is moet je gelijk terug komen i.v.m een buitenbaarmoederlijke zwangerschap! Dus als de test dan eindelijk positief is, dan heb ik nog niks om positief over te denken! Dan hoop ik dat het negatief is! Morgen ochtend doe ik de test denk ik maar.
Ik heb ook erge pijnen als ik mijneisprong heb! (weet ik pas sinds gister) dat dat dus me eisprong is! Eigenlijk verder nooit bij stil gestaan sinds ik ovlatietesten ben gaan gebruiken. Kan soms gewoon haast nniet lopen van de steken in me buik. Maar ja.... ALLES maar dan ook ALLES heb ik er voor over! Succes verder allemaal met zwanger worden
Ik heb ook erge pijnen als ik mijn eisprong heb! (weet ik pas sinds gister) dat dat dus me eisprong is! Eigenlijk verder nooit bij stil gestaan sinds ik ovlatietesten ben gaan gebruiken. Kan soms gewoon haast nniet lopen van de steken in me buik. Maar ja.... ALLES maar dan ook ALLES heb ik er voor over! Succes verder allemaal met zwanger worden Sorry 2 keer En yessyca sterkte meid!
ik ga ook niet meer wachten, ben alleen thuis en durf de test niet in mijn uppie te doen, wat als deze positief uitslaat! Dus lang leven mijn zusje! Diekomt nu deze kant op en dan doen we de test samen. Zie je wel, van je familie moet het echt hebben
veel succes. ben wel benieuwt naar de uitslag. ik hoop voor dat je positief test en dat het gewoon goed zit ipv een bbz. XXX Gusam
Wat lief dat ze even naar je toe komt! Stekte meid, hoop het nog mee te krijgen moet straks aan het werk! xxx Succes
de test is negatief uitgevallen. Heb de arts gebeld dat de pijn niet te doen is en gevraagd of er een doorverwijzing kan komen, nee, als je nog steeds pijn hebt dan neem maar een molletje ervoor! Zus boos, moeder boos, man boos, nouja, prima, ik geef hem de kans, maar nog klopt het niet. Ik heb 3 jaar geleden een miskraam gehad, 6 x een test gedaan en die sloeg negatief uit. Wel was ik zwanger, met deze voorgeschiedenis moet er toch een verwijzing komen? En is het zowiezo niet te vroeg om te testen? Nou ja, als de pijn niet weg gaat zit ik vanavond bij de centrale huisartsen post! Wat vinden jullie?
Die arts moet toch ook begrijpen dat een test nooit nu al positief kan uitvallen?! Ik hoop dat je een doorverwijzing kunt krijgen naar de gyn of zo, voor een echo. (daar zou je evt. al iets op kunnen zien toch?) Die pijn wat jij hebt is niet normaal, denk ik. Ik ben ook wel eens wakker geworden van de pijn. Dat was dan m'n eisprong, maar na een uurtje was dat wel weer over.... Heel veel succes en sterkte!
hoi hoi ik heb zoiets van ga vanavond gewoon naar de huisartsen post. vooral ook om je voorgeschiedenis . je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen. ze kunnen zo met een bloedonderzoek alles uitsluiten. groetjes sandra sterkte en hoop voor je dat het wel raak is