Ik heb een probleempje/nou ja zou leuk zijn als ik zwanger was.... Ik had 10 juli een vette positieve ovutest , maar daaarna heb ik ook nog een aantal dagen tot nu toe 16 juli donker gekleurde 2de streep op de ovutest. En dit zijn de symptomen die ik tot nu toe heb ik zou inprincipe 25 juli ongi moeten worden(liever niet natuurlijk) Net na de eisprong; Gevoelige onderbuik alsof er iets gebeurde in mijn buik Steken in mn buik Week voor nod; Gevoelige tepels Iets grotere borsten Heel soms steken in m,n borst vooral links Sneller geïrriteerd Stekende hoofdpijn (zo af en toe) Opgeblazen gevoel veel dikkere buik Ongi krampen (maar ook weer niet echt ongikramp) Steken net onder m,n navel(5cm er onder) Ik wordt er geen wijs meer uit en snap de ovutesten ook niet dat ze zooo donker zijn......wie wil mij helpen. Ik heb wel een gehoord dat als je LH testen donker blijven dat je zwanger kan zijn....tot nog toe is die test negatief maar voel me wel anders dan normaal.. Alle reacties zijn welkom en ook ervaringen natuurlijk.... Foto staat in mijn map.
Meid ik heb de bieten verstand van ovu testen. Misschien even wachten tot morgen dan heb je kans dat er meer mensen online zijn. Enne nog even en dan kun je gewoon een test halen en daar streepjes op zien of niet natuurlijk.
Ik heb bijna dezelfde symptomen.. Vooral s avonds steekjes in mijn baarmoeder. idd alsof er iets aan het gebeuren is.. spannend!
Bij mij blijft altijd na de LH piek een duidelijk zichtbare streep over .... Pas net voor of op je NOD kan het zijn dat je ovu test weer echt positief is als je zwanger bent... Succes
Heb ff je plaatjes bekeken en idd de 10e is ie positief daarna niet meer hoor. Maar wie weet een goed teken dat hij zo donker blijft?
ja klopt de tiende was het positief dat was mn 17de dag niet de 14de zoals ik altijd dacht.... nou ik moet maar afwachten....meer kan ik niet
De 10de is echt vet positief maar vind wel dat de laatste ook weer erg donker is hoor, als je die van de 10de er niet naast had zou ik zeggen positief! Maar ja voor een zwangerschap dacht ik dat de ovu test echt pas vlak voor je nod echt posi werd, dus weet neit of dit echt iets zegt Nog ff wachten meid, ik wacht gezellig met je mee, hopelijk straks samen zwanger!
jah erg hey dat wachten pfffffffff nu ja we moeten wel . Zou leuk zijn als we samen posi zouden testen..