Posi test en bruinverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door maart, 27 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb ben al een paar dagen overtijd. Gisteren heb ik een test gekocht die wilde ik net gaan doen tot ik in de wc wat bruinverlies spotte. Ik heb de test maar niet gedaan toen omdat ik de test niet wilde verspillen. In de avond kon ik het toch niet laten en heb toch de test maar gedaan en deze gaf een duidelijke 2de streep.

alleen nu weet ik het dus even niet. ik heb wel wat bruinverlies gehad en steeds ongi gevoel. ik heb al 2x een miskraam gehad en ben nu ook erg onzeker.

Heb tot nu toe niks meer gezien dus alleen beetje bruinverlies gisterenmiddag.

Wel erg gevoelige borsten pff ik weet het even niet meer

2. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    He, wat vervelend voor je! Zou in eerste instantie toch 'gefeliciteerd' zeggen! Even afwachten, beetje bruinverlies kan volgens mii niet zo'n kwaad en misschien morgen nog een testje eraan wagen?
    Heel veel succes, hopelijk is het een plakkertje! :)

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Hier ook bruinverlies bij een zwangerschap.. Dat houd hier dan paar daagjes aan en stopt dan.
    Hier ook gewoon ongikrampen, dat hoort erbij.

Bij een mk ging dit door, werd het erger en rood met echt hele erge buikkrampen

4. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik had bruinverlies op de dag voordat ik ging testen. Toch gedaan, want voelde dat ik zwanger was. En inderdaad. Het kan zijn dat je baarmoeder schoon schip maakt. En wat verder al geschreven is, hopen op een plakkertje en anders wordt het bloedverlies helder rood en veel erger dan nu. Gewoon lekker nog eens testen als je dat wil. Veel geluk!

5. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Bedankt dames.

Zal vandaag weer eens een test ertegen aan gooien en kijken of die nog donker is want de vorige keren werd de test steeds lichter en volgde menstruatie.

6. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Heb nog even een test gedaan en hier het resultaat.

Hopen dat ie zo blijft.

7. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Nou, als die niet positief is ;).

Ik had precies hetzelfde, bruinverlies op NOD. Maar check mijn banner :)

8. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Lijkt me duidelijk! Ik had 5 dgn voor mn posi test al bruinverlies, maar toch getest en positief. Dat bruinverlies heeft daarna nog bijna 2 wkn aangehouden en ook later in de zwangerschap heb ik er af en toe nog last van gehad. Volgens de verloskundige geheel onschuldig, zo lang het bruin is en je geen krampen oid hebt.

9. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Nou als dat niet een knaltest is... :D Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
    Ik heb tot week 10 bruinverlies gehad en zie mijn banner :D

10. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Gefeliciteerd! Ik heb met 4 weken ook bruinverlies gehad en nu met 8 weken ook weer. Schijnt te kunnen dat je menstruatie nog doorloopt in bruinverlies zei de huisarts gisteren. Zolang het niet op mijn normale menstruatie lijkt geen zorgen maken! Dus kortom het kan gewoon en als je er onzeker over bent gewoon even de huisarts of verloskundige bellen denk ik...

Deel Deze Pagina