kruidvatvattest met pipetje..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door cruella, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cruella

cruella Actief lid

18 apr 2008
    259
    0
    0
    zuidholland
    hey ik heb gister ook een kruidvattest gedaan (met pipetje)

die bleven bij negatief altijd helemaal blanco op controlestreep na..

gister was er een piepklein 2de lijntje te zien.. zag hem alleen bij heeeeel goed kijken ;)

nu had ik hem nog liggen en keek net.. hij is duidelijker geworden, moet nog steeds goed kijken, krijg hem niet op de foto helaas..

had ook nog een van een paar dagen eerder liggen maar die was echt helemaal blanco op die ene streep na dan..

dus weet iemand of die een indrooglijn hebben, of dat ie dan toch positief is...

Liefs X C.

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Kan indrooglijntje zijn, maar kan ook dat je wel zwanger bent, maar nogniet genoeg hcg hebt aangemaakt, dat ie daardoor later pas posi word. Ik heb dat hier al veel voorbij zien komen, dat dames dus wel zwanger waren.
    Doe over 2 dagen nogmaals een test (met ochtendurine)..spannend!

3. cruella

cruella Actief lid

18 apr 2008
    259
    0
    0
    zuidholland
    dankje wel mammakitty,

ga zeker opnieuw testen morgen of overmorgen, ben nl nooit overtijd alleen als ik zwanger ben,

heb een cyclus waar ik de klok op gelijk kan zetten :)

Liefs X C.

4. Mushu

Mushu Actief lid

26 aug 2008
    254
    0
    0
    ons paleisje
    Hoi Cruella,

Succes morgen met je nieuwe test :) :)

5. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    ik vind het hele goede test die bij mij ook echjt helemala blanco bkleven als het niet raak swas en nu al heel snel kleurden, duidelijker nog dan de duurdere variant! heb je alweer getest?

6. cruella

cruella Actief lid

18 apr 2008
    259
    0
    0
    zuidholland
    ja heb gister opnieuw getest maar die was negatief..

had wel wat roze verlies vanmorgen... dus hoopr niet dat dat alsnog mn ongie gaat worden..

liefs X C.

7. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    ik heb er ook geen problemen mee! Eerder ook altijd negatief omdat ik niet zwanger was. En gisteren heel mooi positief zelfs op dag 25 terwijl ik een meestal tussen de 24 en 29 dagen zit.

Groetjes gaby

8. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Hoe is het nu Cruella?

9. Jaleesa

Jaleesa Actief lid

21 jul 2008
    235
    0
    0
    Same here! :)

10. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Ik heb gisterenochtend voor de allereerste keer (in heel m'n leven) een test gedaan. Ook een kruidvattest met pipetje.
    Zie mijn album voor de foto wat er in de 5 minuten is gebeurd.

En ik als onzekere miep durf nog niet te juichen. Bedacht zelfs; misschien is de kruidvat (2 voor iets van € 5,00) niet betrouwbaar genoeg en moet je perse een clearblue hebben.. Maar na het lezen van menig verhaal, denk ik dat er niets mis is met de kruidvattest.

Liefs Inkie

11. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Nou Inkie27 dat is duidelijk hoor! Ik zie duidelijk een 2e streep, gefeliciteerd!
    Ik heb ook wel eens met deze testen getest en die waren bij mij echt heel erg blanco echt helemaal niks te zien.
    cruella, hoe gaat het bij jou?

groetjes Inger

12. Missy538

Missy538 Lid

15 jul 2008
    75
    0
    0
    oh, dus hier kunnen we nog hoop hebben!

duidelijk te zien je test!
    gefeliciteerd

vind je het onbetrouwbaar die test kun je altijdn og een clearblue tegen aan gooien of een test van de HA

13. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Is er misschien ook iemand die met deze testen lang negatief testte maar uiteindelijk zwanger bleek?

14. Niet meer actief

Dat wil ik ook wel weten..

Heb vandaag getest met deze test, en is een overduidelijke streep te zien, alleen jammer dat hij wit is.. :(
    Vanaf 1 minuut na de test al, heel gek..

15. Missy538

Missy538 Lid

15 jul 2008
    75
    0
    0
    Ik ben ook heel benieuwd

16. patske

patske Lid

13 sep 2008
    12
    0
    0
    Ik heb vanmorgen ook de test van het Kruidvat gedaan, kon niet wachten. Ben nog niet eens over tijd maar aangezien ik last van mijn tepels (au) heb wilde ik toch eens proberen, maar helaas 1 streepje. Denk dat ik te vroeg was moet pas de 1 ste ongesteld worden of ik ben gewoon niet zwanger. Aangezien mijn leeftijd is die kans zowiezo kleiner.. zucht

17. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    heey patske

ik denk dat je veelste vroeg bent met testen als je de 1ste pas ong moet worden heb je waarscheinlijk donderdag pas ongeveer je eisprong dus de test kan (lijkt mij) nog lang niet positief worden

wacht lekker af en test dan opnieuw
    ik weet het heel moeilijk heb ik ook moeite mee ik heb vanmiddag getest 5 dagen te vroeg (zie album) de 1 ziet wat en de ander niet dus betje dubbel

heel veel sucses

18. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey Patstke,

Zie mijn album, 1e test was 3 dagen na NOD, de 2e 7 dagen na NOD en zie de toename van HCG.
    Ik zou testen als je echt over tijd bent.

Succes en ik zal voor je duimen.

Liefs Inkie

19. patske

patske Lid

13 sep 2008
    12
    0
    0
    Heb inderdaad nog eens goed nagedacht en ben voor het laatst ong geweest rond de 4e augustus. Weet nou echt niet meer wanneer mijn eisprong was/is. Hebben afgelopen dinsdag nog geklust..

20. Missy538

Missy538 Lid

15 jul 2008
    75
    0
    0
    In mijn topic stond iemand die pas na 3 weken positief teste..
    ik ben nu 19dagen overtijd en nog steeds test ik negatief :(
    dus hopelijk heb ik binnekort ook een positieve test in mn handen

Deel Deze Pagina