Posi test met puregon

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Taaamaaar, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taaamaaar

Taaamaaar Actief lid

25 okt 2011
    234
    0
    0
    Met mijn lieve hondjes wandelen, mijn aquarium ond
    Ik heb een vraag...
    Ik heb 2 dagen Puregon gespoten maar ik voel me raar dus net een test gedaan en deze is positief!!
    Maar komt dit nou door de Puregon of niet?
    Ik word op internet ook niet veel wijzer de ene zegt van wel en de ander van niet...nu weet ik het echt niet meer dus HELP!!

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.472
    4.922
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Je bedoelt een zwangerschapstest?
    Ik heb werkelijk nog nooit gehoord dat puregon kan zorgen voor een positieve zwangerschapstest. Het zijn twee totaal verschillende hormonen.
    Als het echt een zw.test betreft dan zou ik zo snel mogelijk contact opnemen met het ziekenhuis en pas weer spuiten als je van hun advies hebt gehad.

3. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.472
    4.922
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Net nieuwsgierigheid even de bijsluisluiter van ClearBlue gedownload. Hier staat in dat Hcg-bevattende vruchtbaarheidspreparaten een zwangerschapstest kunnen beinvloeden (zoals Pregnyl), maar dat is natuurlijk logisch.
    Andere vruchtbaarheidsmedicatie beinvloeden de test niet. Alsdus de bijsluiter...

4. Taaamaaar

Taaamaaar Actief lid

25 okt 2011
    234
    0
    0
    Met mijn lieve hondjes wandelen, mijn aquarium ond
    Dank je wel merah!
    Ik heb ondertussen de hap gebeld en ook deze zeggen inderdaad dat puregon hier geen invloed op heeft.
    Oh ja het gaat trouwens om een zwangerschapstest!
    Ik moest stoppen met prikken dus dat doe ik dan ook nu maandag gelijk contact opnemen met Gyneacologie omdat ik wel al 4 dagen ongesteld ben :-s
    Dus ik ben helemaal in de war!!
    Maar heel erg bedankt voor je info!!!
    Liefs

5. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.472
    4.922
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Spannend hoor! Succes!
    En wie weet... Onverwacht een mooie verrassing...

Deel Deze Pagina