zo tijd voor een nieuw topic voor de dames van 40 weken + hier nog altijd niks vk wil pas strippen bij 41 weken . a.s do weer een afspraak en as ma of di naar de gyn , waarom dat is weet ik niet prcies maar dat is schijnbaar altijd zo
Ik lees alvast even mee als dat goed is, ik moet woensdag weer naar de gyn, ben nu 39+1 maar ik heb nog helemaal geen enkel teken van een naderende bevalling. Mijn gyn zei afgelopen week dat als ik nog niet bevallen ben a.s. woensdag, dat hij even wil kijken wat hij wil doen. Soms lees ik dat er meteen na 40 weken al ingeleid wordt, maar ik vraag me wel eens af waarom. Als er met mij en het kindje niets aan de hand is, waarom moet er dan ingegrepen worden...ik heb zelf zoiets dat het kindje komt als hij er klaar voor is...
Ik sluit me ook alvast aan! Woensdag (morgen) heb ik controle en dan wil ik vragen of ze me evt. kunnen strippen.. Dinsdag 6-12 heb ik weer controle, dan is mn eigen gyn weer terug en dan gaan we een afspraak maken om te boel te laten inleiden, dan ben ik 41 weken+ Ik heb de keuze om te wachten tot 42 weken, en heb dr goed over na gedacht, maar het is goed geweest. Ik slaap ontzettend slecht door de maagzuur en onrustige benen, ook heb ik al een dikke week last van voorweeen(menstruatie krampen) en daarbij... ik wil gewoon onze zoon zien, vasthouden, knuffelen, ruiken, horen, voelen!
jaaa, ik ben vandaag ook 40+ ik moet as donderdag naar de gynaecoloog, ik had tot gisteren zoiets van ik wil ingeleid worden (al zijn ze niet happig ivm ks 1e kindje) maar vandaag heb ik weer zoiets van we gaan gewoon door. Heb eindelijk een goed medicijn voor mijn maagzuur. Goed slapen is zo vreselijk belangrijk dat heb ik we gemerkt. Afgelopen vrijdag zat alles nog dicht, baarmoeder gekanteld, en niets verstreken, dus ik verwacht haar niet voor sinterklaas succes iedereen
hey meiden, Ik kan me wel bij jullie voegen maar word morgen al ingeleid. Zo voor de laatste controle naar het ziekenhuis. Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen met alles wat er gaat komen. Tot sprekers op het bevaltopic
Dat zei mijn gyn ook! De kans op ks is groter door inleiding.. Met 41 weken mag ik kiezen voor inleiding, en met 42 weken moet ik ingeleid worden, dus ik heb erg goed na gedacht en veel gelezen en wil me morgen nog even extra laten informeren, maar dan laat ik me inleiden tussen de 41 en 42 weken. Ik wil morgen eerst vragen of ze me willen en kunnen strippen, wellicht dat het dan alsnog zelf op gang komt. Ik loop nu al vanaf donderdag met voorweeen en daar wordt ik ook erg moe van. Het zet maar niet door.
ppff net toen ik opstond had ik een enorme steek in mn ..... pppfff denk die valt er zo uit hahaha . iedereen s6 met inleiden en bevallen
Ik meld me ook maar alvast aan. Ben vrijdag 40 weken, maar nog geen tekenen van een naderende bevalling. @Happymama: ik denk dat je naar het zks moet voor een vruchtwater echo en CTG. Dat is hier in Brabant iig standaard als je de 41 weken over gaat.
ik heb flinke krampen nu, maar geen regelmaat en ook niet een piek wat je steeds leest (ben een leek als het om weeen gaat) het zeurt gewoon alsof ik flink ongesteld ga worden.
Heb net in een ander topic geschreven dat ik de afgelopen twee dagen soms steken heb in mijn vagina alsof ze er met een mes insteken....herkent iemand dit? Mijn gyn heeft overigens helemaal nog niet gevoeld of gekeken of er al iets verweekt is of zo. Is dat raar? Iedere ochtend als ik wakker wordt hoop ik stiekem dat mijn bed nat is, of dat ik wakker wordt met weeen....
ja dat herken ik zeker, soms spring ik letterlijk omhoog alsof er al een handje uit steekt. gyn zei tegen mij dat het indalen is. nee is niet gek dat ze nog niet gekeken hebben, bij mij omdat ik dacht weeen te hebben, maar normaal voelen ze volgens mij niet voor de 40 weken
pppfff dat heb ik vande week al gehad ivm met wat minder leven ...... was natuurlijk niks aan de hand gelukkig ..dan zie ik er nu al tegen op dat duurt allemaal zo lang
dat had ik dus vanmorgen hier is t wel ingedaald en ligt vast vertelde ze gister dus denk dat t iets anders is .... maar wat geen idee t zal er wel weer bij horen
Erg he?! Ik moet donderdag weer naar de vk en als ik dan niet bevallen ben gaan ze CTG en vruchtwater echo inplannen. Nu dus met 40 wkn omdat ik bij de eerste met 41.2 bijna geen vruchtwater meer had. Hoop eigenlijk dat ik vrijdag al meteen terecht kan en dat ze gaan inleiden. Maar vorige week bij de controle zei vk dat ik nog voldoende vruchtwater had. Afwachten maar weer..... WACHTEN DUURT ZOOOOOOO LANG DIE LAATSTE DAGEN/WEKEN
Hier was het vanmorgen ook een beetje aan het rommelen. Een zeurderig gevoel, alsof ik ongesteld moet worden, maar nu is het weer weg! Grr... ik wil mn zoontje vasthouden, knuffelen, ruiken, horen, voelen! We zijn zó nieuwsschierig naar hem!
Mijn gyn heeft dat ook nog niet gedaan, maar morgen heb ik controle en ik ga wel vragen of ze willen voelen en me evt. willen strippen. Ik weet niet of ze het al doen, maar proberen kan altijd. Ik hoop ook iedere keer als ik op sta of wakker worden dat mn bed nat is of dat de weeen ineens beginnen! Vooral 's avonds dan weet ik niet waar ik met mezelf naar toe moet, dan wordt ik echt ongeduldig