Ik had al eerder posi getest, maar wilde mn moeder graag de digitale clear blue laten zien (die blijft 1 uur op het scherm staan), en wij moesten 1,5 uur rijden... dus ja.. piesje mee, in de auto testen hahaha als ik er nu aan terug denk lijk ik wel gek, maar toen was het zo'n mooi moment toen ze de test zagen
ik heb getest op mn werk haha mn ex lag onder de zonnebank (ja ik werk bij een zonnestudio ) en had beloofd om na mn werk thuis te testen na nog geen 2 min zat ik op de wc om te testen, kreeg niet eens de kans om de dop erop te doen want het resultaat stond er al ZWANGER! heb zitten huilen als een klein kind en mn ex moest nog 20 min voordat hij klaar was hij wist het gelijk toen hij eronder vandaan kwam en er werden wel even wat traantjes gelaten door de shock daar zit je dan op je werk hahahah
Op me werk getest ik had geen tijd meer thuis, dus 1 meegenomen naar me werk. Heel geheimzinnig uit me tas gehaald, in me zak verstopt. Ook nog bijna eruit laten vallen. Snel gepist en gelijk al 2e streepje toen . En toen kon ik het niemand vertellen, en ik hield het niet aangezien we geen kinderen konden krijgen. Toch maar mn man gesmst....