Positie badkleding...:(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 22 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik ben op zoek naar een zwangerschapsbikini...
    Ben daarvoor gisteren naar de stad geweest en ben bij prenetal geweest en daar hadden ze 1 soort bikini met zo'n triangel topje... en dan alleen qua maten s/m/l/xl/xxl niet eens fatsoenlijke maten met cup enzo...
    Het probleem bij mij is dat ik redelijk grote borsten heb en natuurlijk ook zwaar waardoor ze wat hangen, en dan is zo'n triangeltopje niet bepaald de oplossing, ben ook bij hunkelmuller en livera geweest maar beide hadden ze geen positie badkleding...

Heeft iemand anders ook dit probleem?? Iemand tips waar ik wel voor mijn maat een zwangerschapsbikini kan halen???

2. sim

sim Niet meer actief

geen idee, hier bij ons heb je niet zoveel keuze wat positiebadkleding betreft, maar misschien als je googled?

3. Niet meer actief

Heb ik gedaan, maar vooral die triangeltopjes en dan met maatjes als in l/xl etc... wat dus problemen geeft dat omvang wat te breed is en de cup goed, of omvang goed en cup te klein :(

4. sim

sim Niet meer actief

waar kom je vandaan? want in emmen zit bijvoorbeeld een speciaalzaak, bij de burgerking in de buurt en die heeft volgens mij ook badkleding voor als je zwanger bent, wel wat duurder dan..

5. Niet meer actief

woon in tilburg haha,
    Mijn achternaam is wel emmen, en heb er ook een oom wonen haha,
    al zou hij denk niet weten wie ik ben haha maja
    daar heb ik niet zoveel aan haha

6. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Oef das lastig!
    Ik heb dat probleem niet gehad.
    Heb een bikinie en badpak bij prenatal gekocht en die zitten goed.
    Via internet zal vast wel wat te vinden zijn.
    Wehkamp ofzo?

7. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
  8. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    En een badpak in plaats van een bikini?

9. nijn

nijn Lid

28 apr 2006
    99
    0
    0
  10. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ik draag nog steeds me gewone bikini... :rolleyes:

11. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Hoi Moontje,

vandaag was ik toevallig bij de Prenatal in de Megastores in Den Haag. Daar hebben ze een aantal soorten bikini's en wat badpakken. Misschien is er een groter filiaal Prenatal bij jou in de buurt?

In ieder geval succes!

Dominique

12. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Ik heb ook zwangerschapsbikini's aan gehad, maar eigenlijk was ik daar niet zo van onder de indruk. Ik heb gewoon mijn oude bikini nog aan. Broekje onder de buik en het topje past sowieso wel, want dat is dus wel zo'n triangel ding.

13. Niet meer actief

Ik heb mijn oude bikini geprobeerd haha lol...
    Ik had al van bikini cup d/e en die was klein tikkeltje (echt inniminie) te groot, nu deed ik hem aan en me borsten kwamen er aan alle kanten onderuit haha... Mijn borsten zijn namelijk zeker wel 2 cupmaten gegroeid... ik zit dus op cup F/G... qua broekje heb ik tja ehm L/XL
    Ook mijn oude broekje zit veelste strak, geen mogelijkheid om er in te komen...

door mijn grote maat van borsten is een badpak niet zo prettig heb dan totaal geen steun eraan... en aangezien dat wel zo prettig is op dit moment...

Ik zat er misschien ook aan te denken om gewoon een gewone bikini te komen gewoon flinke maten, bij hunkemuller enz kan je immers broekje en topje los kopen... dat is wel prettig, en misschien toch ff bij een warenhuis prenetal kijken...

14. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    hier het zelfde probleem!! wordt er gek van!
    Ben vanmiddag naar de prenatal geweest op de arena boulevard (K..end rijden) en ze hadden echt niets leuks! hele suffe badpakken of bikini's die zo druk waren. Ik zou graag zo.n bikini willen met zo'n stukje stof eraan (?) hoe heet dat...tanktini ofzo?? kan het nergens vinden.
    Als iemand tips heeft..dan hoor ik het graag!
    Volgende week moet op kamp met de kinderen van mijn werk..en dan wil ik graag ook mee kunnen zwemmen.

gr. debby

15. MSU

MSU Actief lid

21 jun 2006
    258
    0
    0
    heb je al gekeken bij www.baby-walz.nl ? Deze hebben er soms ook wel iets leuks tussen zitten.
    Vraag is alleen of je het voor volgende week binnenkrijgt als je nog lid moet worden.
    Misschien iemand in de buurt die al lid hiervan is ?
    Zomaar een suggestie, wie weet heb je er iets aan (ik weet je smaak niet, maar je weet maar nooit) ;)

16. Niet meer actief

de bikini op baby walz is een c cup staat er bij... dat pas ik niet :S
    Dat is dus ook mijn grootste probleem de cup...
    Broekje is nie zo moeilijk, maar die cup, pff waarom moeten ze zo mega zijn :S

17. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland

Deel Deze Pagina