Het valt me op dat er heel weinig winterspul te vinden is. Allemaal dunne t shirts en jurkjes, ik vind zelfs op al die websites zomerkleding. We gaan toch straks echt de winter in en ik ben een koukleum... Ik word hier een beetje moedeloos van..
Heb je zelf geen truien/vesten meer wat je aankan? Ik was ook in de winter ng zwanger nja t begin haha maar ik had alleen positiebroeken en de bovenkleding gewoon van mezelf..
Ik doe overal vaak een longsleeve onder en wat ook leuk staat als je al een buikje hebt is gewoon een,vestje van jezelf en dan alleen het bovenste knoopje dicht met een leuke ketting erop.
Prenatal - positiemode - Vesten en truien - Mama Licious - Mamalicious Una knit cardigan Prenatal - positiemode - Vesten en truien - Mama Licious - Mamalicious Rena knit top Prenatal - positiemode - Vesten en truien - Prenatal - Streep trui Dit ziet er allemaal wel warm uit.. Alleen geen idee of je t leuk vind haha
Nou ik ben gisteren ook op pad geweest maar er is maar weinig leuks idd! Gisteren heb ik wel 2 leuke broeken/pantalons, 2 gewone leggings met glitters (ik vind zo'n band tot op je navel echt vreselijk!), een leuke heel zachte mintgroene/babygroene trui met glittertjes en van dat wol wat zo pluist (niet handig bij nader inzien want alle broeken zaten vol met wol) Een simpele strakke trui Bij CA een heel leuke lange gebreide trui!! Bij Wibra wat leuke lange vestjes en wat langere t shirts voor eronder die toch zeker nog een paar weken mee kunnen gaan met de groei van mijn buik. Verder kon ik maar weinig leuks vinden.
Ik merk overigens wel dat ik het minder snel koud heb nu. Ik heb het zelf sneller warm dan manlief en ik ben normaal echt een koukleum. Ik heb van noppies een heel warm dik vest en alle longsleeves die ik heb passen daar wel onder. Ik draag ook zo'n zwangerschapshempje onder mijn longsleeves/jurkjes. Het vest was best prijzig maar ik kan het na mijn zwangerschap gewoon door dragen en krijg tot nu toe echt heel erg veel leuke reacties erop (vooral van niet zwangere vrouwen die vragen waar ik het heb gekocht). Gewone shirts passen echt niet meer over mijn buik dus ben wel aangewezen op positiemode. Wel wat minder keuze maar de winkel waar ik was (bo-lifestyle) had best wel veel vond ik en gelukkig kun je er tegenwoordig als zwangere vrouw modieus bijlopen. En het fijne van een vest is dat ik het ook zo weer uit heb als ik een 'opvlieger' krijg . Ik gebruikte overigens altijd al veel laagjes.
Er zijn zat dingen die je kunt dragen maar niet positie mode zijn. Sterker nog, naast mijn skinny jean heb ik niet eens positie kleding liggen. Met mijn eerste dochter droeg ik gewoon veel laagjes en groot vallende truien die normaal over de bil vallen. Ook leuk voor als je niet meer zwanger bent dus.
Je moet inderdaad vaak wel even zoeken. Bij de Hema hebben ze soms wel handig basics hoor. Ik heb op Marktplaats een paar supermooie truien op de kop getikt (van het merk InVorm, kende ik niet, maar superfijn!). Bij Miss Etam en Prenatal hebben ze vaak wel lekkere truien - maar ik vond het de moeite niet meer om ze nieuw te kopen (moet nog 5 weken). Verder kun je vaak best lang je eigen kleding aan - of je koopt gewoon een lang getailleerd vest met knoopsluiting in een maatje groter. Die heb je ook vaak bij de Hema wel. Die kun je heel lang dragen.
Ik draag heel veel niet positiekleding.. En nu als ik een truitje wil kopen, koop ik inderdaad een truitje dat iets groter valt, zodat ik die na mijn zwangerschap nog aankan Ik heb wel 1 zwarte broek van , 1 zwarte jurk, 1 zwarte 100 denier panty en een kobaltblauw jurkje met korte mouwen waar ik een zwarte vestje overheen doe. Ik hou idd van zwart Die panty is trouwens super warm voor onder een jurkje en zit lekker (van de H&M)
Ik ben laatst bij een positie-speciaalzaak geweest hier in Utrecht. Ik vond het fijn dat iemand met me meedacht over wat ik aan kon op verschillende momenten. Heb een lekkere jeans gekocht, verschillende longsleeves en tuniekjes, een warm jurkje en een warme legging. Veste draag ik zelf vaak open, dus daarmee kan ik prima af met mijn huidige collectie vesten . Happy days in Utrecht... Ik vond het erg fijn!
Als je pas volgend jaar uitgerekend bent loont het inderdaad nog wel om er voor op pad te gaan... Ik moet nog max 5 weekjes, kan ook ieder moment gebeuren! Dus ik loop (niet zo modieus, haha) in joggingbroeken en truien van mn vriend. Schoenen aantrekken doe ik ook al nauwelijks moeite meer voor, loop met sokken in sandalen De keren dat ik de deur uit ga doe ik wel net of ik op de camping ben, haha! Zal wel bij zijn als ik mn gewone spijkerbroek weer aan kan hoor!
Ik heb veel lange basics van de h&m. Die rekken lekker mee Ze gaan door voor basic jurkje, maar met een bolle buik is het een net lang strak shirt. Niet zo duur en wel in de modekleuren van dit moment. Kan je er toch hip bijlopen
Ik ben 19 weken en pas al mijn kleren nog! Mijn broeken beginnen wat strakker te zitten dus binnenkort ga ik wat nieuwe halen. Ik vind die positiebroeken met brede band niet lekker zitten dus ik ga gewone broeken halen met stretch en elastiek in de taille en dan een maat groter dan normaal. En veel gewone kleding is ook geschikt als positiekleding Bijvoorbeeld de vesten van H&M vallen meestal ruim dus met een maatje groter dan normaal kom je een heel eind. Of jurkjes en shirts met stretch of die wijd uitlopen. Kwestie van even goed rondkijken en uitproberen. Ook online is er veel te koop!
Je zit nu ook net aan het einde van het zomerseizoen. Normale kleding is voor de winter al volop te koop, positiekleding lijkt inderdaad achter te lopen... Misschien nog even wachten? Ik heb al wel shirts met lange mouw gekocht bij C&A, de Hema en Miss Etam. Een vest heb ik helaas nog niet. Je kan natuurlijk ook een poncho kopen, heb ik ook gedaan en die kan ik na de zwangerschap nog aan.
Ik heb nu longsleeves van de Hema (mama basics) met daarover een dun truitje. Daarnaast heb ik 2 basic vestjes van de Hema gekocht (normale, bovenste knoopje kan evt dicht) die ik erover kan aantrekken. Verder heb ik nog genoeg vesten van mezelf die ik half-open kan dragen. Ik kom de winter wel door op dit vlak, maar maak me meer zorgen om mijn winterjas. En ik ben nog op zoek naar een echt dikke maillot of legging.
Winterjassen hebben ze volgens mij bij C&A en H&M op de site staan. Maillot/Legging volgens mij ook bij H&M. Is alleen niet zo heel veel keus. Maar misschien komt dat nog, de winter is nog niet begonnen. O ja bonprix heeft ook jassen.
Op marktplaats staan ook winterjassen Ik heb er een hele warme en mooie had vandaan van mamalicious. Kostte me 25 euro
Ik was vorig jaar begin winter zwanger en droeg behalve mijn pos jeans en een enkele pos tuniek normale bovenkleding. Heb nu maat s en kocht dan gewoon een m of l. Vestjes had ik ook veel en die deed ik dan alleen boven m'n buik dicht, mooie ketting erop en klaar. Deed ik ook met colbert jasje als ik op net moest. Beetje crea zijn kom je een end!
Ook ik draag gewoon de basics van de Hema en de H&m. Ideaal dat de mode van nu allemaal wat langer is. De vestjes van 14 van de Hema zijn een aanrader kan zowel met longsleeve als shirt met korte mouw of hemdje.... Ik ben verslaafd en heb 6 verschillende kleuren. Ik heb ook nog positiekleding besteld op wehkamp.nl daar kun je echt onwijs veel vinden van warm tot wat luchtiger. Succes met shoppen allemaal want het wordt koud het weekend
Hier ook wat basics van H&M met een vestje of bolero erover. En ik draag ook van die topjes met spaghettibandjes onder mijn kleding, als extra laagje. Vooral veel laagjes dragen, want ik ben normaal ook een koukleum, maar heb soms echt last van die opvliegers, en dan is het wel fijn als je even wat uit kan doen, en als je het weer wat koud krijgt weer wat aan.