positie badmode?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Ramona82, May 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

Feb 9, 2007
    1,198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    hallo meiden ,
    weet iemand hier waar je leuke badmode kan kopen :oops: ben me suf aan het zoeken maar heb geen flauw idee waar je dit krijgt.. :rolleyes:
    groetjes van Ramona

2. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Bij Prenatal hebben ze vaak wel leuke bikini's, badpakken heb ik nooit naar gekeken maar die zullen ze vast ook wel hebben.

3. louloutje

louloutje Actief lid

May 23, 2007
    190
    0
    0
    Ik heb onlangs twee omknoop rokjes gekocht in de kleur van mijn bikini's. Bij elke lingerie winkel hebben ze die wel. Is ook van bikini/badpakstof en kun je gewoon mee zwemmen. Onlangs naar Jamaica geweest met 25 weken zwangerschap en werkt echt perfect!
    De bikinibroeken passen nl niet echt mooi meer, en zo bedek ik het broekje en mijn buik.
    Heb grote cupmaat, dus moest echt bikini blijven dragen met beugels. Veel positiebadmode hebben dat niet.

4. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Ik heb gewoon een iets te ruim badpak gekocht van Esprit! Het zit super en rekt heel goed mee. Ik vond die positie badkleding helemaal niks.

5. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

Oct 12, 2006
    298
    1
    0
    Noppies heeft leuke badmode!

6. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Ik heb ook een badpak in 2 maten groter gekocht. Dit zat echt goed. Ging perfect.

7. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

Sep 28, 2006
    2,574
    4
    38
    Midden van NL
    Ik zag op de site van Hunkemoller ook een positie tankini, dus zo'n lange top met broekje.

Ik heb zelf gewoon mn bikini gedragen. Ik heb er een met triangeltop dus die kon ik iets uitschuiven. De laatste tijd heb ik niet meer gezwommen dus weet niet of ik hem nu nog zou passen..

8. Lientje76

Lientje76 Actief lid

Aug 10, 2006
    189
    0
    0
    Het merk Anita heeft ook leuke badmode voor zwangeren. Niet heel goedkoop, maar zit wel erg lekker en je hebt toch nog de hele zomer voor de boeg toch? www.anita.com

Share This Page