maxi-cosi voetenzak of dekentje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tweeling, 24 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Ik vroeg me af of je een voetenzak voor in de maxi-cosi moet hebben of dat het ook een dekentje mag zijn?

Liefs...

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik heb geen voetenzak gekocht voor in de maxicosi.
    Als het echt te koud was deed ik er een fleece dekentje omheen.
    Ligt er ook een beetje aan waar je de maxicosi voor gebruikt. Ik heb hem eigenlijk alleen voor in de auto gebruikt en daar was het warm genoeg!

3. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

4 dec 2006
    733
    1
    0
    Ik gebruikte hem ook alleen in de auto. Ik had wel een voetenzak, maar nooit gebruikt. Fien is dan ook van 26 juni..

4. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Ik krig een winterkindje voor de tweede keer dan is een voetenzak wel handig maar een dekentje kan ook prima hoor

5. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    wij hebben wel een voetenzak en hebben die in het begin ook gebruikt toen het nog koud was.

6. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    ik heb geen voetenzak, verwacht hem ook niet nodig te hebben.

Krijg een zomerkindje en ga de maxi-cosi niet op een onderstel gebruiken. Alleen binnen en in de auto.

7. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Geen van beide gebruikt. Ik gebruik een Lodger Bunker als het nodig is. Bevalt mij veel beter. Kan in de maxicosi, in de kinderwagen, buggy en op schoot. Heerlijk ding.

8. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Ik had een zomerkindje, heb de voetenzak wel veel gebruikt.. Een dekentje trappen ze er vaak af en blijft niet zo goed zitten.. Je kan idd ook voor zon lodger gaan...

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    mijn meisje wordt geboren in september en heb daarom wel een voetenzak gehaald, waarschijnlijk wordt het toch niet zo koud deze winter maar ja heb ik dat toch in huis

10. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Wij hebben een voetenzak en vind hem erg praktisch! Dichtritsen en klaar..dekentje kan altijd weer afgetrapt worden.

11. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Ideaal een voetenzak. In principe zit je kindje best een tijd in de maxi cosi en maakt het dus niet uit in welk jaargetijde het wordt geboren. Een winter maakt het toch wel mee.
    Ik was ook van plan om haar alleen in de auto in de maxicosi te doen, maar wanneer je een slecht slapertje hebt zoals ik dan ben je na een autoritje blij als ze kan blijven zitten waar ze zit zonder haar over te tillen. Ze sliep zo slecht dat we na het parkeren snel de wagen pakten en snel de MC erop en vervolgens meteen rijden/wiebelen anders werd ze wakker. Dan is het in de winter fijn om zo'n zak te hebben hoor!

12. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

12 okt 2006
    298
    1
    0
    ik vond het zonde om het te kopen. Heb het met een dekentje gedaan.
    Ben ik nu ook weer van plan.

13. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Ik had eerst een dekentje, maar heb later in de opruiming een voetenzak gekocht voor 17,50 Euro. en ik zou nu niet meer zonder willen. Echt fijn en een stuk praktischer.

14. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    wij hadden ook een voetenzak, ik vond het een uitkomst!

wij hadden er zo eentje die je tot aan de kin kon dichtritsen, én waar ook nog een capuchon opzat die je aan kon trekken zodat hij lekker warm om het koppie zat. aangezien mijn dochter een januari kindje was, was dat ideaal! vooral omdat ik dat kleine babytje niet in een dikke winterjas hoefde te wurmen, maar haar zo in de voetenzak kon laten zakken. dichtritsen en dan was het warmgenoeg!

echt een aanrader!

15. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Ik heb wel een voetenzak, maar denk hem niet echt nodig te hebben. Ligt eraan hoelang ze in de maxi cosy ligt. Ik ga de maxi cosy wel gebruiken op een onderstel.
    Ik heb een Lodger wrapper, ik denk dat ik die meer gebruik. Kun je je kindje gewoon met wrapper en al uit de Cosy pakken zonder te wekken.

Deel Deze Pagina