Ik ben nu 12 weken zwanger en zwem lekker elke week. Heb nu een 'gewoon' badpak die al wat krap begint te worden. Sommigen zeggen dat ik een badpak een maat groter moet nemen, andere adviseren een positiebadpak en dan heb je ook nog mensen die een tankini adviseren.. op zich maakt het mij niet zo veel uit, als het er maar netjes uit ziet. Niet dat als je buik groter wordt, dan je dan zo je pijpjes in kijkt Hebben jullie hier adviezen over? Alvast bedankt!
Ik had een bikini. Daarna ben ik dingen gaan kopen die gewoon een maat groter waren, maar dat was uiteindelijk geen gezicht meer. Ik lag in het zwembad en mn tepel hing eruit. Ik heb lekker bij wehkamp een positiezwempak van speedo gekocht. Het ziet er niet vreselijk mooi uit, maar het zit wel lekker.
http://www.lingerievoortwee.nl/?gclid=C ... QwodUDy3DQ Ik vind dit wel hele leuke badmode! Zo rond de 50 euro is nog een keer te doen
ik heb nu eerst een tankini gekocht want mijn badpak paste ook niet meer en zo dra die een beetje krap begint te worden ga ik gewoon een paar maten groter halen
Ik kocht gewoon een grotere maat bikini.. Broekje zat prima met een buik van 8 mnd hoor En topje, tsja, was wel 3 maten groter dan ik gewend was, dus heb ze los van elkaar moeten kopen, hihi. Als je liever geen bikini's draagt zou ik wel een positiebadpak kopen of tankini ofzoiets, want een gewoon badpak zal niet heel lekker zitten kan ik me vorstellen..
Ik heb bij Future Maman een tankini gekocht. Ik zou niet voor "gewoon een maatje groter gaan". Volgens mij blijf je dan bezig en het zit ws vaak niet helemaal mooi.
ik heb van de week een heel leuk positiebadpak gekocht bij h&m online voor 19.95 Heb hem nu binnen en ik ben er hartstikke blij mee
http://emmajane.nl/opruiming1.php?artid=352 Zitten ook leuke tussen en al voor E10,- Onder het kopje: OPRUIMING!
Ik heb voor komende zomer een positie badpak gekocht bij neckermann volgens mij was ie 19,99 zo is in ieder geval alles bedekt als ik naar het strand ga
Ik heb een badpak van het Merk Anita gekocht, het zit heerlijk. Er zit nl. een extra rand in om je borsten te ondersteunen. Het badpak dat ze bij Prenatal hebben vond ik waardeloos. Was veel te ver uitgesneden. Lekker handig als je borsten alleen maar groter worden
Het nadeel van een gewoon badpak een maat groter kopen, kan zijn dat je over een paar maanden wéér een maat groter moet. En tegen de tijd dat je écht een flinke buik hebt, moet je erg opletten dat je onderaan geen inkijk hebt. Positiebadpakken groeien beter met je buik mee en zijn meestal wat lager uitgesneden, waardoor je deze problemen niet hebt. Helaas zijn ze, voor zover ik weet, niet verkrijgbaar in 'sportmodel', maar alleen met een 'open rug'. Dat kan vervelend aanvoelen als je echt baantjes trekt en een sportbadpak gewend bent. Persoonlijk: ik train regelmatig voor waterpolo (doe nu even geen wedstrijden ivm zwangerschap) en heb uiteindelijk toch gekozen voor een positiebadpak dat goed zit.
Zijn er ook dames die een gewone bikini blijven dragen? Ik zie mezelf echt niet lopen in een zwangerschapsbadpak.... mij veels te degelijk Groetjes Cynthia
Ik heb gewoon de hele zwangerschap mijn bikini gedragen.. Een triangel en een broekje met pijpjes. Het broekje bleef mooi onder mijn buik en mijn borsten waren niet heel veel gegroeid dus het zat allemaal prima. Had dan ook geen giga buik. De bikini heb ik nu weer aan..
Wauw, daar hebben ze echt leuke zwangerschapstankini's! Ik overal zoeken maar inderdaad zoals Cyntje78 al zei, allemaal veelste degelijk! Ik heb nu bij Hunkemüler een mooie "normale "tankini" gekocht en ipv een S nu een L! Ik moest namelijk 1 hebben omdat we over 2 wk op vakantie gaan! Ik kijk wel hoe lang ik erin kan en anders koop ik alsnog een zwangerschapsgeval via die site!
ik heb twee zwangerschapstankini's gekocht (via marktplaats, voor een prikkie); eentje van de H&M (aubergine met roze stippels, heel leuk) en een van Noppies (effen bruin, ook mooi). mijn buik is echt HUGE nu, en een gewoon badpak kon ik al met ene weke of 14 niet meer aan. aangezien mijn borsten twee cupmaten gegroeid zijn (C->E) pasten al mijn bikini-topje sook niet meer, en veel broekjes zaten lelijk doordat ze niet over en ook niet fijn onder mijn buik konden. ik zou ook écht niet steeds een grotere maat gaan kopen; dan ben je echt veel duurder uit dan wanneer je een positie-iets koopt. zelfde met andere kleding; je groeit niet ineens twee maten; je BUIK groeit! succes, en shop ze!
Ik heb een positietankini gekocht bij Prenatal, niet zo duur, geloof 30 euro en ik kan hem (hopelijk) heel mijn zwangerschap aan....