25 maart heb ik IUI gehad.Theoretisch gezien zou innesteling op zondag (dus gisteren) plaats vinden. Nou heb ik sinds zaterdag soort van ongesteldheid pijn in mijn onderbuik. Ik lees overal dat innesteling pijn maar paar uur aanhoud. Echter heb ik dus met vandaag meegeteld al drie dagen last. Vandaag voelde ik ook z'n steek in mijn linker lies. Mijn vraag is zou dit toch innestelingen pijn zijn of gewoon ongesteldheid pijn? Want normaal heb ik twee dagen voor mijn menstruatie en op de dag zelf soort gelijke pijn. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb de innesteling deze keer gevoeld op 7dpo (getest met ovu testjes) dat duurde ongeveer een uurtje, het voelde als flinke ongi krampen. Daarna was het over had met 9dpo de eerste licht positieve test succes!
Ik had ook allemaal pijntjes die ik niet kon plaatsen. Achteraf bleek ik dus indd zwanger te zijn, en een deel van de pijn was groei vd baarmoeder en bandenpijn. Maar zeker weten is onmogelijk. Afwachten dus!
Ik heb de krampen (inderdaad alsof je ongesteld moet worden) een aantal weken gehad en begon rond de periode van innesteling. Zou dus heel goed kunnen! Hoop het voor je!
Ik had het ook, alleen dan wel wat later. Bij mij was het 8 dagen na de iui. Ik hoop voor je dat het innestelingspijn is!
Bedankt dames! Ik hoop indd dat ik straks zwanger ben.. Duurt zolang tot ik mag testen .... Ben zo ongeduldig omdat ik best lang bezig ben om zwanger te worden. suethatsme kan je herinneren wanneer je die pijtjes had? Was dat ook rond innesteling ?