Iemand ervaring?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Happy hertje, 30 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy hertje

Happy hertje Actief lid

13 feb 2014
    148
    0
    0
    Fotografe
    NULL
    25 maart heb ik IUI gehad.Theoretisch gezien zou innesteling op zondag (dus gisteren) plaats vinden. Nou heb ik sinds zaterdag soort van ongesteldheid pijn in mijn onderbuik. Ik lees overal dat innesteling pijn maar paar uur aanhoud. Echter heb ik dus met vandaag meegeteld al drie dagen last. Vandaag voelde ik ook z'n steek in mijn linker lies.

Mijn vraag is zou dit toch innestelingen pijn zijn of gewoon ongesteldheid pijn? Want normaal heb ik twee dagen voor mijn menstruatie en op de dag zelf soort gelijke pijn.

Heeft iemand hier ervaring mee?

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik heb de innesteling deze keer gevoeld op 7dpo (getest met ovu testjes) dat duurde ongeveer een uurtje, het voelde als flinke ongi krampen. Daarna was het over had met 9dpo de eerste licht positieve test ;) succes!

3. suethatsme

suethatsme Actief lid

25 aug 2014
    414
    339
    63
    Vrouw
    Ik had ook allemaal pijntjes die ik niet kon plaatsen.
    Achteraf bleek ik dus indd zwanger te zijn, en een deel van de pijn was groei vd baarmoeder en bandenpijn. Maar zeker weten is onmogelijk. Afwachten dus!

4. Shaker

Shaker Actief lid

14 aug 2014
    231
    0
    0
    Ik heb de krampen (inderdaad alsof je ongesteld moet worden) een aantal weken gehad en begon rond de periode van innesteling.
    Zou dus heel goed kunnen! Hoop het voor je!

5. lemontree

lemontree Niet meer actief

Ik had het ook, alleen dan wel wat later. Bij mij was het 8 dagen na de iui. Ik hoop voor je dat het innestelingspijn is!

6. Happy hertje

Happy hertje Actief lid

13 feb 2014
    148
    0
    0
    Fotografe
    NULL
    Bedankt dames! Ik hoop indd dat ik straks zwanger ben.. Duurt zolang tot ik mag testen .... Ben zo ongeduldig omdat ik best lang bezig ben om zwanger te worden.

suethatsme kan je herinneren wanneer je die pijtjes had? Was dat ook rond innesteling ?

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik heb er geen ervaring mee, maar zal wel heel hard voor je duimen. :)

8. Happy hertje

Happy hertje Actief lid

13 feb 2014
    148
    0
    0
    Fotografe
    NULL

Dankjewel. Heb ik wel nodig! ❤️

Deel Deze Pagina