Vk bellen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Joanne92, 18 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Hoi allemaal
    Had gisteren last van moeilijke stoelgang op het toilet.
    Gisteravond was ze heel druk in mijn buik, maar voelde me goed. Op een gegeven moment werd ik in bed ineens heel misselijk en kreeg onwijze buikkramp, door de schrik moest ik eventjes huilen, vriendlief vroeg of ik de pijn kon plaatsen.. Eerst dacht ik blaas, toen darmen , toen wist ik het niet meer. Hij heeft s'n hand op mijn buik gelegd en ben in slaap gevallen.
    Vannochtend niets aan de hand, alleen druk op mijn blaas.
    Heb ik weer groeipijn gehad? Of iets anders? En moet ik de vk bellen? Ik dacht echt als het aanhoud is het niet goed maar gelukkig is het weg nu.
    Maak me best zorgen maar voel me zo een muts als ik steeds bel.

2. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    #2 Joli86, 18 jan 2015
    Laatst bewerkt: 18 jan 2015
    Mijn verloskundige zegt steeds, bij twijfel, bellen.
    Ja ook op zondag! Als ze jou met een telefoontje gerust kunnen stellen is dat toch prima.
    Zelf zou ik wel wachten tot maandag.

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Kan gewone buikkramp zijn, groeipijn, een harde buik.. Zou zelf niet de vk bellen op zondag voor zoiets. Maar als jij het fijn vindt en je je echt druk maakt kun je natuurlijk wel bellen.

4. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    het kunnen ook je darmen zijn.
    ik heb ook regelmatig krom gelegen van de buikkramp en dat waren dan echt mn darmen.. vooral in de periodes wanneer ik niet goed naar het toilet kon. als het nu over is zou ik me geen zorgen maken en morgen even naar het spreekuur bellen☺

5. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Ik wacht zoiezo met bellen tot morgen. Nu is het rustig en ze beweegd nogsteeds veel.
    Ik weet niet of groeipijn/bandenpijn in dit trimester heftiger kan voelen dan in het begin want dan was dat het mss wel.

6. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    misschien draaide de kleine zich helemaal om dr as. Dat voelde bij mij ook zo akelig. Ik zou nu niet bellen. Even aankijken en als het weer gebeurd en je vertrouwd het niet dan bellen.

Deel Deze Pagina