Positie feestkleding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rosado, 18 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hoi meiden,

Nu de feestdagen er weer aankomen vind ik het altijd wel leuk om er ook lekker feestelijk uit te zien. Het liefst draag ik gewoon een mooie, beetje opvallende jurk. Ik zoek dus echt een jurkje het liefst in het zwart en dan met iets van glitters en/of zilver. Maar nu kan ik echt helemaal nergens een leuke feestjurk voor zwangere dames vinden. Hebben meer dames dit probleem en/of weet iemand een site/winkel waar ze wel echt feestkleding voor zwangere vrouwen verkopen?

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

jaa daar ben ik ook wel benieuwd naar

mermaid
    waar ben je nou in april mama's?

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

:) Sorry, kon het allemaal niet meer bijhouden met kletsen en dan loop je elke keer zo achter en had ik vaak geen flauw idee waar het over ging, dus ben een beetje afgehaakt. Ik zal mijn gezicht (nou ja, figuurlijk dan :p) weer eens laten zien.

4. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Zijn de feestcollecties er nog niet bij de Prénatal enzo? Ben ook wel benieuwd, zat ook al te bedenken wat ik met de kerst aan ga doen, hahaha :p

5. hiranthi

hiranthi Actief lid

14 jul 2009
    109
    0
    0
    Eigenaresse illutic WebDesign
    Bij de Wehkamp hebben ze sowieso al positie feestkleding in de collectie.

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, had ik gezien, maar wat zij onder feestmode verstaan vind ik ronduit saai. Ik zoek gewoon zoiets Esprit - jurk - wehkamp.nl maar dan dus dat er ook nog een buik in past :D. Ik ben namelijk bang dat als ik zo'n soort jurkje koop dat als mijn buik ineens gaat groeien het er in zo'n jurk raar uit gaat zien omdat de voorkant dan een stuk korter is. Snappen jullie wat ik bedoel?

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    mssn bij h&m?

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Bekijk bijlage 29927

deze bijvoorbeeld, hij is er ook in het zwart en dan koop je er zelf een mooie glitterband bij die je boven je buik strikt? tis maar een idee... moet zelf ook nog bedenken wat ik aan wil. geen jurk iig, want mag niet meer op hakken van de fysio...

succes!

9. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    @ Surf, maar om een leuke jurk aan te doen, hoef je toch geen hakken eronder? Vaak is zelfs een jurk met laarzen (zonder hak) toch net wat leuker! (tenminste, dat is mijn mening. Ik vind dat net wat vlotter als hakken..)

10. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Als je online zoekt naar positiemode, kom je vast wel wat leuke dingen tegen. Van Mamaliciuos bv of Queen mum. Daar staan best wel wat leuke jurkjes tussen, ook niet al te duur, met het oog op de recessie;)
    liefs Pluisje

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Er zijn inderdaad genoeg leuke jurkjes te koop, maar dat zijn allemaal "gewone" jurkjes. En ik wil juist iets wat wat meer opvalt en feestelijker oogt. Maar zo te merken is dat niet echt op de markt. Wel jammer hoor, maar goed, dan moet ik maar een beetje crea gaan zijn.

12. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    #12 bianca3006, 19 nov 2009
    Laatst bewerkt: 19 nov 2009
    Ik weet dat er in Rijssen (Overijssel) een outlet zit. It's Time Positiemode. Hij zit ook in Amersfoort, Apeldoorn en Nijmegen. Maar hier hebben ze echte feestjurken ed.
    Misschien heb je hier wat aan??

13. Dottie

Dottie Bekend lid

8 mrt 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    is deze je ook te saai?

mama·licious

of je moet eens kijke op www.asos.com en dan doorklikken naar maternity. Daar hebben ze ook wel leuke dingen

Vind hem wel leuk, maar ik ga geen nieuwe kleren meer aanschaffen voor de feestdagen. Ik ben dan bijna uitgeteld... Alhoewel het toch kriebelt :D

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Bianca: Bedankt voor de tip. Ik heb het idee dat het daar allemaal wel weer wat duurder is en da's eigenlijk ook weer niet de bedoeling (haha, wat een zeikerd ben ik hè :)).

@ Dottie: Die van Mamalicious is wel leuk inderdaad. En die website van Asos is ook wel een optie. Dank!

15. poesiekat

poesiekat Lid

2 okt 2009
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien een idee om ff op marktplaats te snuffelen??
    Doe het zelf met alle plezier....kleding voor een leuke prijs en positiekleding (vooral een feestjurk) heb je maar zo weinig aan.

16. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    hier bij de prenatal hadden ze al feestkleding hangen vandaag. Jurkjes en glitter dingen en zo. Vond er best geinige dingen bij zitten.

17. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)

18. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    In Belgie heb je veel meer leuke vrouwelijke kleding. Misschien toch een weekendje Antwerpen plannen?

19. 1985beeb2009

1985beeb2009 Actief lid

3 jul 2009
    277
    0
    16
    hoi hoi

als je nou niks kan vinden kun je ook kiezen voor een neutrale kleur en dan een buik band er om heen doen bij buikbanden.com hebben ze hele leuke speciaal voor de kerst

1985beeb2009

20. valhalla

valhalla Niet meer actief

Weet niet hoe groot jouw buik tegen die tijd is, maar als je een jurk neemt die niet al te getailleerd is en van een soepele stof gemaakt is kan je toch ook vermoedelijk ook wel iets uit de gewone collectie proberen?

Heb pasgeleden ook een jurk besteld (zwart met kant aan de bovenkant, best kerstig) bij H&M, van de gewone collectie. Heb echt geen klein buikje, maar 't paste best... Wel zo goedkoop en later heb je er ook nog iets aan.

Deel Deze Pagina