bah ben het zo zat !!

Discussion in 'Zwangerschap' started by shirley17, Nov 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. shirley17

shirley17 Actief lid

Oct 15, 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    hey meiden ik ben nu zo een 6 weekjes zwanger maar ben nu egt al dagen aleen maar misselijk en over geven :( ben egt wel heel blij met deze zwangerschap maar dit is egt niet leuk meer:x zijn er meer meiden die hier ook zo een last van hebben:(

liefs shirley

2. meid88

meid88 Actief lid

Jun 8, 2009
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja heb er ook bhoorlijk veel last van gehad..
    maar nu ben ik 19 weken zwanger en als ik er aan terug denk.. dan heb ik dat er wel voor over hoor :) bij mij was het bij 12 weken ongeveer weg.. de misselijkheid..

3. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Euh ja...ik heb van week 6 tot en met week 17 niks anders gedaan. ;)

Als het echt erg wordt, kun je medicatie (veilig voor de baby) vragen.Emasefane (of zoiets) heet het.
    Ik heb toen pilletjes gehad die eigenlijk tegen reisziekte waren, dat helpt ook wel enigzins.

4. shirley17

shirley17 Actief lid

Oct 15, 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    hey meiden dank jullie wel voor de reacties;) ik ga zeker even na vragen voor medicatie
    liefs shirley

5. firstone

firstone Bekend lid

Apr 27, 2009
    664
    0
    0
    Drenthe
    Dat wordt nog een lange zwangerschap. Probeer blij te zijn en te genieten van de leuke dingen. Het misselijk zijn gaat bij de meesten wel over rond 3 maanden.

6. Schildpad

Schildpad Actief lid

May 3, 2009
    412
    1
    0
    Klantadviseur
    Het meidenhuis
    Ik ben t/m de 16e week ook elke dag heel erg misselijk en heel moe geweest. Ik ben niet zo van de pillen maar af een toe een paracetamol kan ook nog wel eens helpen. En idd, medicatie voor misselijkheid op doktersrecept kan ook goed helpen.
    Suc6 en ik hoop dat je alsnog snel van je zwangerschap kan gaan genieten!

7. MH1113

MH1113 Bekend lid

Jun 8, 2009
    774
    0
    0
    Nou ik herken het ook!

Ik ben er al 5 week zo ziek van dat ik hele dag op de bank lig en zodra ik opsta eerst naar de wc moet om te overgeven..
    Kan niks eten of drinken alles komt eruit..
    Heb al zoveel gehuild, gewoon doordat ik zoooo moe ben, en ik zei al tegen me vriend dat ik eerst nog goed moet nadenken of ik ooit nog een 2de wil..

Maargoed vandaag gaat het wat beter dus hoop dat het zo blijft ( of nog beter word) en moet zeggen dat ik er nu al positiever over denk dan gister :)

8. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36
    vervelend, en dan heb je dus ook een baby van een paar maanden? Zwaar hoor.... bij mij stopte de misselijkheid na zo'n 20 weken. Ik zou zeggen neem even contact op met de ha, er zijn idd wel middeltjes voor.

9. angela24

angela24 Actief lid

Jan 28, 2006
    409
    0
    0
    Hoi,

Weet precies hoe je je voelt, Heb nl precies hetzlefde. De hele dag beroerd en als je dan iets hebt gegeten komt het er na een tijdje uit. Ik moet erg veel boeren en het voelt de hele dag of er een vervelende boer dwars zit die er maar niet uit wil.
    Er is weinig aan te genieten zo. En natuurlijk zijn we blij maar dit is wel even minder!
    Heb een topic geopend over tips tegen het beroerd zijn.

Succes!

10. miffy11

miffy11 Niet meer actief

hbe net in ander topic ook geplaatst:

de sea-band, te krijgen bij apotheek. zijn polsbandjes tegen reisziekte, en werken echt!

11. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

Nov 12, 2009
    4,847
    2
    0
    Wervik- België
    bij Justin was ik hele dagen ziek tot een maand of 6...
    bij Denise was ik hele dagen en nachten ziek tot einde zwangerschap (heb zelf nog bij de keizersnee overgegeven)
    Bij denise moest ik ook kunstmatig gevoed worden, aangezien ik meer dan 18 kilo afviel...ze hebben me dan aan een zakje gehangen met antimisselijkheidsspul... dan weer leren eten en het ging weer redelijk goed... maar ng steeds last van misselijkheid gehad...

12. shirley17

shirley17 Actief lid

Oct 15, 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    hey meiden dank jullie wel voor de reacties;) heb met de huisarts gesproken en die heeft wat uit geschreven voor de miselijkheid:D dat kan ik morgen ochtend op haalen en dan maar hopen dat het werkt:)

liefs ts

13. angela24

angela24 Actief lid

Jan 28, 2006
    409
    0
    0
    Heb even gegoogled en las daar een tip over Cola drinken. Ik heb het vandaag gedaan en ik moet zeggen dat ik vandaag op mijn onbijt na alles heb binnengehouden!!!

Wie weet helpt het ook voor jullie!

14. Jessy25

Jessy25 Actief lid

Nov 1, 2006
    310
    2
    0
    Receptioniste
    Katwijk
    Ja vervelend he! Ik heb er nog steeds af en toe last van maar heb echt bijna 3 maanden op de bank ziek liggen zijn :x

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Heel vervelend maar kan er helaas bij horen :(

Bij levi ben ik van 6 tot 16 weken misselijk geweest en dagelijks overgeven.
    Nu van 6 weken tot 14 weken.. geloof dat ik er nu vanaf ben.

Je kan via je huisarts pilletjes krijgen die vaak erg goed helpen tegen de misselijkheid. Emesafene

16. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

Aug 3, 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Cola cola cola cola cola :D

Ik was destijds met de oudste zes maanden lang misselijk!!!

Viel af,was broodmager! :(

Tweede zwangerschap drie maanden misselijk en toen ontdekte ik COLA wat ik voorheen nooit dronk, heel bizar hahaha :p

Maar het hielp en nu drink ik het weer en dit keer hooguit twee maanden misselijk geweest ;)

Share This Page