Ja, da's wel waar inderdaad. Maar ik ben dan dus bang dat mijn buik ineens gaat groeien (hij is nog niet zo groot) en dat het er dan misschien raar uitziet, omdat de voorkant van de jurk dan ineens zo kort is. Snap je een beetje wat ik bedoel? Maar je hebt gelijk! Misschien ga ik toch nog maar eens goed neuzen bij de gewone collectie. Die ene jurk waarvan ik op de vorige pagina de link ga vind ik wel erg leuk namelijk. En van de week kijk ik nog wel even bij de Vero Moda bij ons in de stad.
Mamalicieus heeft hele mooi feestelijke kleding, afgelopen vrijdag is mijn zusje getrouwd en iedereen vroeg of mijn jurk wel positiemode was want ze vonden het zo feestelijk. Deze jurk kan ik met de kerst ook lekker weer aan.
In Haarlem bij Trade Studio hebben ze feestjurkjes en kleding. Hebben ze sowieso leuke zwangerschapskleding. Maar zie dat je uit regio Utrecht komt dus misschien kom je daar niet zo snel. Zelf heb ik BODYSUIT - Zwangerschapskleding = GoodMoodMom deze in het zwart gekocht voor de feestdagen, met een zwart kort leren jasje of een bolero erop.