Hallo allemaal, Wij gaan met onze dochter vrij onverwacht 9 dagen naar Amerika maar hebben echt niet meer genoeg zomerkleding in de juiste maat. Wie heeft er een leuk zomer pakketje, voor een leuke prijs? Maat 80 of een ruime maat 74. Paar korte broekjes en shirtjes. Jurkjes hebben we nog wel maar die mogen eventueel ook. Uiteraard schone kleding, niet compleet verwassen en waar nog wel een model in zit (bij voorkeur uit een huisdier en rookvrij huis). Pb me of gooi even op het forum wat je hebt en hoeveel je er voor wilt hebben. Als je in de buurt woont komt ik het ophalen. Alvast bedankt!! Gr. Cybi
Hoi Ik heb dit in maat 80 (of ik de maillot nog heb weet ik niet maar is niet echt zomer he, dus die moet je maar even weg denken) Dus roze setje (hempje en broekje), rokje en gekleurde "legging". Moet alleen wel verzonden worden want ik woon een beetje verweg (dronten) Als je interesse hebt hoor ik het wel.
cybi, heb even voor je gekeken en gevonden: T shirts: 1 nieuw geel effen H&M 2 gebruikt met een pofmouwtje roze en zeegroen Hema 1 zgan met een druk printje hoofdtoon blauw Hema 2 rompers met spaghettibandjes, gebruikt op 1 een mini vlekje bovenaan (de rompers zijn gratis hoor) 1 a-lijn shirt met hemdsmouwtjes, fris blauw met ijsco print zgan 1 tot de knie-broekje met "gaten" met lapjes erachter gebruikt. 1 set van hema van katoen, luierbroekje met wijd vallend hemdje. blauw met groen zgan 1 Hello kitty set mt 74 maar valt heel ruim. Legging met tuniek met hemdmouwtjes. Paars met witte stippen. Nieuw! Laat me even weten waar je foto's van wilt, dan maak ik ze voor je. Prijs overleggen we dan wel als je iets wilt hebben.
Ik heb echt ontzettend veel in deze maat Heel veel korte broekjes en hemdjes en t shirts Te veel om op te noemen dus bij intresse graag even een pb berichtje
Heel erg bedankt allemaal voor de reacties! Zonder foto's is het alleen wel een beetje moeilijk beoordelen maar er zit zeker het een en ander bij. Mocht er nog iemand een compleet pakket hebben met foto's pb me dan wel nog even. Heb nu allemaal losse dingen en dat wordt een beetje kostbaar om allemaal op te laten sturen. Dan schiet ik een beetje mijn doel voorbij, goedkoop tweedehands kleding kopen
Waar woon je in de Randstad? Ik woon in Zoetermeer en heb ook nog wel het e.e.a. liggen.... Laat maar weten als je interesse hebt!