Ik heb hier een antraciet zwangerschaps-jas liggen maat L. Van Mamalicious. Hij is nu 3de hands, niet netjes meer (zie foto) mist 1 drukkertje van de flap van over de rits. Maaarr.. ik heb er HEEL VEEL plezier van gehad. En als jij net als ik liever baby-spulletjes koopt dan een positiejas van 80,- maar wel een jas wilt hebben die dicht kan zonder dat je je een olifant voelt, dan is het misschien toch iets voor jou! Hij is super handig, grote zakken enzo. De jas heeft een losse voering, en kan dus ook als lente/herfst jas gebruikt worden! (met voering erg warm, ik heb hem alleen zonder voering gedragen omdat ik het snel warm heb!!) De jas is te passen/op te halen in Gouda Goverwelle. Verzenden kan opzich ook. Dit is de jas! Doe een leuk bodje en hij is van jou!
Ik hoef er echt 3x niks voor hoor! ruilen mag ook! vind het zonde om hem in de prullenbak te laten zakken!
Hoi hoi Hij lijkt mij wel heel fijn, ik had een nieuwe gekocht maar heb het erg koud in die jas... maar verzenden is al 6,75 zeker? Hoeveel wil je er incl. verzendkosten voor hebben?