Ik weet het ik weet het. .. Er zijn al tig topics van. Maar ik heb niks leuks gezien. Onze dochter is er denk Ik niet zo blij mee dat ze grote zus wordt dus ik wil niet iets met een shirtje ofzo. Ze vindt het al erg genoeg haha. Toen ik zwanger was van haar heb ik zo'n gedicht gedaan Blablabla als ik in ..... wordt geboren mag ik dan in dit fotolijstje misschien? Jullie kennen het gedichtje vast. Ik wil bij de aankondiging dat de baby centraal staat en dus niet 'grote zus' Ik kom nu niet verder dan bobons met muisjes kopen en mooi verpakken. Maar dat vind ik nog niet echt super. Rond de 12 weken gaan wij verhuizen, misschien hier iets mee? Maar wat? Gewoon zeggen, ik ben zwanger is het ook niet. Ik ben wel in voor gekke dingen. Oh en gebak met een fopspeen is niet echt mijn humor. ..
Rondleiding in het huis geven en dan zeggen 'dit wordt de babykamer' tadaaaaa Ik las overlaatst ook iemand die vroeg zogenaamd hulp bij het schilderen van een muur van de logeerkamer. 'Zal ik het blaiw of roze maken?'