Hai dames! Vanmiddag heb ik van de gyn te horen gekregen dat ze me morgen gaan inleiden! Dit ivm met een te hoge bloeddruk en de kleine mag nu toch geboren worden, dus waarom extra risico nemen. Ik ben heel blij dat er morgen actie wordt ondernomen maar vind het ook super spannend!! Wat kan ik verwachten? Zijn er meiden die hun ervaringen wb inleiden met mij willen delen? Ik ben erg benieuwd! Liefs, Liset
Hier (nog) geen ervaring, maar ik wens je alle succes morgen. Hopelijk heb je gauw een lief klein kindje in je handen!
Hier 2 keer ingeleid geworden wel zonder weeen op wekkers bij mij hebben ze alleen de vliezen hoeven te breken en had toen binnen een half uur weeen en ale twee binnen. 5 uurtjes grboren. Maar hoe het is met weeen opwekkers dat weet ik dus niet as je nog meer vragen hebt hoor ik het wel Ik wens je heel veel succes spannend he morgen hebben jullie je wondertje in jullie armen
Helaas hier ook geen ervaring, maar wilde je ook even succes wensen! Lijkt me een super spannend idee, dat je weet dat er morgen actie ondernomen wordt... Ik wens je een goede nachtrust! Groetjes Pasjuh.
Oh minder fijn van de hoge bloeddruk, wel heeeeeerlijk dat je snel je kindje in je armen hebt! Geen ervaring mee verder... kan je wel vertellen dat je je kindje voor het eerst ziet, je smoorverliefd bent
oh wat spannend!!! Hier wel ervaring maar die vertel ik je achteraf wel Hebben ze al gezegd hoe ze het gaan doen?
Lief dat jullie zo snel reageren! Morgen eerst weer aan het ctg en dan echo. Dan worden er pillen ingebracht, in afwachting tot 3cm ontsluiting. Daarna zullen de vliezen gebroken worden en wordt ik aan de wee opwekkers aangesloten. De gyn vertelde mij dat zo'n inleiding soms ook wel 2 dagen kan duren...( pfff ik hoop het niet!) Ik heb wel besloten dat ik pijnstilling wil om straks een beetje fit aan het persen te moeten beginnen... Ook werd mij verteld dat ik er rekening mee moet houden dat ik na de bevalling nog 24 uur moet blijven ivm die hoge bloeddruk. ( 130/95)... Ik ben trouwens 39.4 weken. Oow ik ben zo benieuwd!! Liefs!
Wat spannend!!!!! Ik heb geen ervaringen met de inleiding van een bevalling. Ik moest vandaag naar het ziekenhuis ivm hoge bloeddruk. Ik ben nu ook in behandeling van de gyn. Hoe hoog is je bloeddruk en hoever ben je, als ik vragen mag hihi Succes morgen!!
Ik lees mee!! Vandaag is bij mij pre eclampsie geconstateerd en wordt nu ingeleid!! Eerst een veter ingebracht gekregen om de baarmoedermond te rijpen.. En dan morgen als er genoeg onsluiting is gaan ze de vliezen breken!! Dus dames met ervaring kom maar!
ik ben 2 keer ingeleid. beide keren vliezen gebroken en daarna opwekkers. De eerste duurde 5.42 u vanaf het breken van de vliezen. en de tweede 6.15u. maar bij mijn tweede was de bm iets minder ver verstreken dan dan bij mijn eerste kindje. Vond het allemaal erg meevallen achteraf.
Wat leuk spannend zeg.. Ik vind het nu wel heel spannend en dichtbij komen.. Ben benieuwd hoe het morgen zal gaan.. Dat heb jij vast ook!! Succes en zet m op!!
Ik ook ingeleid omdat ons zoontje wat groot werd... Was dmv een ballonnetje (om de ontsluiting te forceren, zat over de 38w en alles nog potdicht). Dat duurde wel een uur of 4, moest wachten tot het ballonnetje er spontaan uitviel. Toen was er genoeg ruimte om mijn vliezen te breken. --> dat vond ik een beetje een eng gevoel, alsof je buik ineens heel zwaar wordt. Toen moest ik wachten of er weëen kwamen. Die kwamen, lichtjes, vergelijkbaar met zware krampen. Uiteindelijk infuus gehad met wee-opwekkers. Dan gaat het ineens meestal heel snel, ga je de details besparen maar na 2u aan de wee-opwekkers heb ik dus ook een epidurale gevraagd (ondanks dat ik zonder wilde) En dan ja, heb ik een uur lang moeten persen omdat mijn zoontje niet ingedaald was (vanwege zijn grootte waarschijnlijk). Maar goed, dat is bij iedereen weer anders. Héél veel succes iig, het is een heftige gebeurtenis mààr je krijgt er zoveel voor terug. Oja, van begin (opname) tot eind (geboorte) was 15 uren.
hier met 38+ ingeleid ook wegens hoge bloeddruk (PE) vliezen gebroken om half 8 en om kwart over tien was ze er zonder verdere medicatie met 5 x persen.. ze hadden me de dag ervoor wel gestript. heb weeenstorm gehad en veel pijn gehad, maar betwijfel of dat door het inleiden kwam, de eerste was er met 5 uur spontaan. Ik wil je vooral veel plezier wensen, geniet van dat eerste moment dat je je kindje ziet, de rest ben je zo snel vergeten.
Ten eerste heel veel succes vandaag! Ik ben 2x ingeleid, 1x door 24uur gebroken vliezen... Infuus sloeg erg hard aan, van 3cm naar baby in de armen in 3 uur tijd. Heel heftig, constante weeen. Bij 2e keer inleiden heb ik ruggeprik gevraagd voordat ze het infuus starten, wat een verademing, ook toen binnen 3 uur een baby, maar een stuk minder(lees: geen) last van de weeenstorm. Zet hem op vandaag!!!
Heel veel succes (vandaag denk ik!). Ik heb ook te hoge bloeddruk en krijg medicijnen. Afgelopen zondag was het zelfs 140/100. Moet morgen weer heen en ben zaterdag 37 weken dus hoop dat ze bij mij ook volgende week ergens gaan inleiden, ben het wel goed zat met dit warme weer... Ben ook benieuwd hoe het zal gaan met inleiden dus lees lekker mee!