Een link naar de kleding U kunt onder opmerkingen evt een vraag stellen of een bod doen of hier me een berichtje sturen (graag bij reactie onder de foto's me even een pbtje sturen) Bij interesse in meerdere kleding stukken doe eventueel een leuk bod wil het allemaal zo snel mogelijk kwijt en wil er niet veel voor hebben.. ik wil wat kleertjes ervoor terug kopen voor de kleine die gaat komen Dus mensen reageer snel Komt nog meer kleding bij oa positie kleding voor kleine prijsjes Hou het dus in de gaten positiekleding door Album van nojumidy on Fotoalbum
Bekijk bijlage 226984 Hier 1 fototje van een aantal kleding stukken die ik verkoop kijk in de link voor alles. Verzending is uiteraard mogelijk
kleding staat erg in de weg. Doe eventueel een bod incl verzend kosten voor meerdere stuks Wie o Wie verlost mij van al de kleding ???? positie kleding positiekleding door Album van nojumidy on Fotoalbum Ook eventueel kinderkleding kleding door Album van nojumidy on Fotoalbum
Ik had wel intressein een paar broeken maat 42, wil graag weten of ze groot of klein vallen.... Ik kijk nog even precies welke het zijn. Heb je de spullen nog?
Ik wil ook even weten hoe het met de maat van de broeken zit. Ik heb altijd 38 maar bij c&a wil het nog weleens 42 worden