Hellooow Lady's Ik dacht vanmiddag ik ga alvast een andere broek kopen omdat als ik zit,zitten mijn broeken niet echt comfortabel meer, met name het knoopje moet en zal open gaan Maar nu is er bij ons in het centrum van Zaandam geen winkel meer die positie kleding verkoopt behalve de prenatal (waar je dus een godsvermogen betaald). Ik heb ook een grotere maat en ik weet dat miss etam positiekleding verkocht maar die verkopen ze daar niet meer, en de verkoopster zei dat de andere winkels ze ook niet meer verkopen behalve online. Is er in de omgeving wel nog winkels die betaalbare en grotere maten positie kleding verkopen met een redelijke ruime assortiment?
Volgens mij zijn ze er op de Prenatal na allemaal mee gestopt in het centrum van Zaandam. Echt een sof. Ik had zelf veel aan Wehkamp.
Ik ben ook steviger maar heb leuke kleding kunnen kopen bij de h&m in heerhugowaard. Wellicht zit er bij jou ook een h&m?
Als je online wil kopen, bonprix heeft ook fijne positiemode in een maatje meer voor een leuke prijs. Heb vorige zwangerschap meerdere broeken gekocht die echt niet meer dan 15 euro p.s. hebben gekost. H&M heb ik met mijn maat 48/50 ook nog aardig wat leuke dingen kunnen kopen (online altijd sale )
Ik kwam daar toen ook achter toen ik wilde shoppen.. Helaas is het alleen de prenatal waar je terecht kunt in zaandam Ik heb zelf bij bonprix en c&a via internet besteld.
Een tijdje geleden zag ik bij de primark positiebroeken hangen! Een zwarte en donkerblauw. Misschien dat het wat voor je is?
Ik ben zelf toen ook stad en land afgelopen en idd nergens te krijgen. Ik ben wel geslaagd in purmerend (ikke en mama, wel aan de prijs) en amsterdam noord, miss etam. De leggings van h&m en prenatal raad ik niet, die zijn heel erg snel stuk
Ikzelf ben ook geslaagd bij Ikke & Mama in Purmerend. C&A heeft ook positiekleding, geen idee of de C&A in Amsterdam Noord dat heeft. Zou je voor kunnen bellen. De Miss Etam iig wel maar heel weinig. Online heb ik veel besteld bij de H&M. En ik ben naar de Kinder H&M in de Kalverstraat (A'dam centrum) gegaan. Daar hebben ze een redelijk grote afdeling met positiekleding en veeeel babykleertjes. 2 vliegen in 1 klap
Woon zelf ook in Zaandam, daar is inderdaad weinig zwangerschapmode te vinden helaas.. Ik lees even mee, zal het over tijdje ook nodig hebben.
In de Bosboom Toussaintstraat in Amsterdam zit een leuke winkel met positiemode (belly-b) en om het hoekje zit ook de noppies. Ik vond het zelf wel fijn om de kleding te kunnen passen zodat je kunt zien hoe de pasvorm op jouw lichaam is. Deze winkels zijn ook best aan de prijs. Maar bij belly b heb ik een superfijne en hippe broek gekocht in week 15 die ik zo vaak heb aangehad dat de kosten per draagbeurt erg meevielen
Thnks lady's Dat word dus even shoppen in Amsterdam en Haarlem Online had ook al gekeken, had idd bij Bon Prix al leuke broeken gezien die niet zo prijzig waren. Ik snap het eigenlijk niet waarom de positiekleding zo verbannen wordt uit de winkels.
Nou ben vandaag in Amsterdam geweest, de hele nieuwe dijk en de kalverstraat afgelopen en nergens een winkel met positiekleding Dus maar eens op wehkamp gegeven en op bonprix en tot mijn verbazing ben ik, mevrouw maatje 48 verbannen tot geen korte positiebroek dragen in de zomer :x het is toch eigenlijk te erg voor woorden dat ik met maatje meer zoveel moeite moet doen om iets fatsoenlijks te vinden, word er echt verdrietig van. Dus waar kan ik met een grotere maat positiekleren kopen? Iemand een idee?