Even een nieuw topic. Ik was van plan om al mijn positiekleding apart te verkopen maar ik wil het toch eigenlijk wel graag in een keer kwijt... Is een grote wasmand vol!!! 4x vest 2x rok 5x zomerjurk 4x broek 3x hemdje 2x legging 4x shirt met lange mouwen 5x shirt korte mouwen 2x bolero 3x buikband Alles is van Noppies, mamalicious, of miss etam ( een shirt is van Esprit ) Ik heb zelf maat 40 dus er zitten stukken bij met maatje M, L en XL Bijna alles is gedragen sommige dingen eenmalig andere iets vaker, zitten ook nog 2 nieuwe broeken bij.. Betreft 34 stuks kleding. Enkel kledingstukken die nog goed zijn voor nog een ronde!! Graag af te halen in Zwolle.. wie doet er een bod??
Ik heb wel interesse in je broeken, of wil je het echt niet apart verkopen? Kan je vertellen welk merk en maat?
Hoi, ik heb echt geen richtprijs... vind dat heel moeilijk.... @guppie, ik wil het graag ineens verkopen...sorry
5 euro per kledingstuk?? Dus rond 175,- euro ( het is het zeker waard, zitten ook nog kledingstukken bij die nog nooit zijn gedragen! ) Alles is van Noppies, mamalicious, of miss etam ( een shirt is van Esprit ) en prenatal
Voor mij veel te veel geld sorry. Succes met de verkoop! (p.s. wel ebgrijpelijk hoor maar niet voor mijn portemonnee )
Het is teveel om alles te fotograferen maar op MP staan een paar stukken : Marktplaats.nl > Te koop: nieuwe positiebroek - Kleding | Dames - Positiekleding In mijn album staan ook nog 4 kledingstukken: Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!