Wij gaan 4 Augustus trouwen, en nu willen wij nog muziek uitkiezen die op de bruiloft afgespeeld kan worden, maar nu heb ik geen idee wat nou een mooi liedje of liedjes zijn...we hebben ook niet een liedje dat ons aan iets doet herinneren. Heeft een van jullie een suggestie??? liefs, misspuma
nou wij trouwen in het gemeentehuis, en dan zeg maar muziek bij binnenkomst, bij het tekenen, en bij het weggaan daar.... liefs, misspuma
Wij zijn vorig jaar getrouwd en bij binnenkomst in de zaal van het stadhuis hadden wij gekozen voor My everything van Barry White en bij het uitwisselen van de ringen From this moment on van Shania Twain en Bryan Adams.
From this moment van shania twain....vind ik persoonlijk erg mooi. Leuk dat je op mijn verjaardag trouwt!
Ja ik vind this moment van Shania Twain ook errug mooi, ik denk dat dat de muziek wordt als we elkaar de ringen geven...pff ik luisterde er naar en moest al huilen...pff wordt wat daar liefs, misspuma
wat dacht je van "alles" van tooske en bastiaan raagas, of rene froger "this is the moment". wat ook kan is "you`re simply the best"van tina turner. tja er zijn eigenlijk tigduizend mooie nummers.
jeetje wat moeilijk hoor! ikzelf zou gaan voor with or without you van u2. Of be yourself van audioslave... maar dat zijn onze liedjes... Plus dat ik niet voor niks mo666 heet, ik hou van metal, maar dat zal ik je gasten maar niet aandoen. (dat hebben wij zelfs niet gedan! )
het verhaaltje van Mo666 ...... hahaha ik ken dat.... wij wilden het liefste Hammerfall (metalband) gebruiken... hebben we de gasten ook maar niet aangedaan... Maar ja, wij hebben mensen evengoed een shock gegeven.... Door het stadhuis binnen te gaan met 'let me entertain you' die door de boxen galmde...
sjeik hoor muziek tijdens je huwelijk hier hebben ze dat niet teminste niet bij ons in het stadhuis , meerdere huwelijke bijgewoond daar maar noppes nada
Wij zijn 16 juni getrouwd en wij hadden met binnenkomen: (niet lachen hoor} Jan Smit met Stapel op jou (vind mijn man leuk) met tekenen: I'm your lady van Celine Dion (vinden we allebei mooi) met buiten gaan: I've never seen van Xavier (vind ik mooi) En als openingsdans: Hero van Mariah Carrey Ik hoop dat het je lukt om mooie liedjes naar jullie smaak uit te kiezen. gr Noesje
Ik vind zelf muziek van celine dion heeeeel mooi voor zo'n dag En wat dacht je van "You'll never walk alone" van litouwers : Vind ik heel mooi toen mijn moeder trouwde 6 jaar geleden heb ik dat laten draaien en iedereen een sterretjuh in hun handen gegeven en oplaten steken, was iets heel moois vond ik Ik hoor wel wat je er van vind. Veel liefs winnie
Hahaha wij wilden raining blood van slayer (dat is ECHT ons liedje) Maar omdat er ook opa's en oma's waren zeiden de ouders dat ze daar misschien een hartstilstand van zouden krijgen. Wij wel ontzettend balen, want t was onze dag. Maar goed, uiteindelijk besloten dat we dan maar helemaal niks deden.
Zoiets zou mijn keuze ook zijn Mo666! Maar idd moet je op zo'n dag toch ook rekening houden met anderen. Wat ik zou zeggen, download eens van alles van ballads, je kunt ook op categorie downloaden, rockballads, gewone ballads, knuffelrock..