Te koop aangeboden. Mutsy Slider Single Spoke kinderwagen/wandelwagen incl Maxi Cosi met assosoires. We willen de hele set kwijt omdat hij nu nog up to date is. Hij is van 2008. De kleur is White maar dit is eerder grijs. De kinderwagen bak is maar 4 maandjes gebruikt en vertoont dus nog geen sporen van gebruik. Als nieuw dus. Alles is bij elkaar nu 9 maanden oud en de wandel wagen gebruiken we nu nog. Ik vind het te zonde dat alles er maar staat want de maxi cosi daar is ie nu ook uit en deze gaat dus ook naar zolder. Bij de hele set zitten ook adapters zodat de maxi op het frame van de mutsi kan. De wandel wagen kan naar je toe gericht worden en deze kan ook leggen. Heel handig. Zit een voeten zak bij, regen hoes bij beide en een dichte tas voor onder de wagen. Bij de maxi cosi zit ook een winterzak. Deze is ook amper gebruikt maar was wel noodzakelijk. De maxi is zwart, en de zak ook. De hele set koste bij elkaar 900 euro en de bon en gebruiksaanwijzing is ook nog aanwezig. Aangezien het een dure set was en het er nog als nieuw uitziet willen we hier rond de 550 euro voor hebben, en geloof me dat is het waard voor alles. Voor mensen die echt serieus zijn hebben we natuurlijk meer foto's die ik je kan opsturen. Groetjes sandra