Hoi iedereen, Ik hoorde laatst van iemand dat je (soms) aan de hartslag kunt horen of het een jongetje of meisje is. Bij de een zou het hartje iets sneller/anders kloppen dan bij de ander, weet iemand hier iets van?
Hoi De hartslag van een jongen is langzamer als die van een meisje dat zegt mijn vk ook en die is er nu al van overtuigd dat we een meid krijgen. Maar volgels mij zijn het bakkepraatjes Een jongen zat volgens mij rond de 140a150 en alles boven de 150 zou dan een meid moeten zijn maar ja of het ook waar is geen idee
Ok mooi zo ! In dat geval zal ik dan wel een meid krijgen...! In principe maakt het voor mij niet uit of het een j/m is, maar ik heb een ontzettende hoge kans op een autistisch kind (mn pa is auti, beide broertjes auti, mn ex is hoogbegaafd, ligt dicht bij auti), en bij een meisje is die kans veeeel kleiner, vandaar
Ik heb het nagevraagt bij mijn gyn en bij de vk en beiden zeggen dat het een echt bakerspraatje is. Maar in mijn geval moet ik zeggen dat het wel klopt. Afwachten denk ik maar, want het is geen zekerheid dat het bij iedereen klopt.
Mijn vk vertelde dat er idd een verschil in de hartslag zit, maar je weet het nooit, want de beeb kan ook slapen en dus een lagere hartslag hebben. x deb
Heb dit nu al zo vaak gehoord... Ga de volgende keer toch maar eens vragen wat mijn verloskundige daar over te zeggen heeft. Word wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg benieuwd nu
ik heb twee jongens maar had dit nog nooit gehoord ik moet 13 november voor het eerst naar vk en 27 november een echo..dus zal het haar eens vragen ben benieuwd wat ze zegt
Mijn VK zei gister dat een hartslag boven de 120 wijst op een meisje..maar zoals hierboven al gezegd denk ik oko dat het bakerpraatjes zijn! Liefs Emma (kindje gister hartslag 144..hihih..)
Het klopt wel, de hartslag van meisjes gaat wel wat sneller, alleen kan je dat verschil echt niet goed bij de vk horen hoor! Als de vk dat apparaatje op je buik zet, kan het kindje schrikken en dan gaat het hartje altijd sneller kloppen! De laatste keer zei de vk dat ook tegen mij, ze zei in het begin dacht ik een knul maar op een gegeven moment klopte het hartje sneller en toen dacht ze weer aan een meid! Dus ga het gewoon volgende keer weer vragen, vind het wel spannend zo!
ik heb het gevraagd aan mijn vk en die zei toch echt dat je het niet horen kunt het is dus gewoon een baker praatje