positie kleding

Discussion in 'Zwangerschap' started by tweeling, Oct 30, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Ik heb heeeeel veeeel broeken gekocht bij miss etam voor een prikkie...
    Gemiddeld heb ik 10 euro voor de broeken betaald maar ook weleens 5 euro...
    En marktplaats staan er ook heel veel op...
    Ik vind het zonde om voor een paar maand van die dure broeken te kopen hoor...
    Heb nu een kast vol positiekleding voor nog geen 100 euro....

Gr Sas

2. Gul

Gul Actief lid

Sep 27, 2006
    380
    0
    0
    IT'er
    Ik denk dat ik een van de weinige ben denk ik die last heeft van broeken met een elastiekje aan de voor(boven)kant. Ik zie ze overal in de winkels hangen en had er 2 van mijn zus gekregen. Ik heb die broeken van mijn zus 1/2 dag aangehad en moest zo snel mogelijk weer uittrekken. Ik kan er niet tegen als er iets tegen mijn buik met een elastiekje aan zit of zo. Ik kan ook bijvoorbeeld niet tegen de zwangerschapsonderbroeken die over de buik komen.
    Ik heb daarom ook 2 zwangerschapsbroeken die aan de achterkant smaller gemaakt kan worden ipv de voorkant. Is in het begin niet zo mooi. Maar de andere kan ik helemaal niet dragen.
    Wat de maat betreft ik had bij mijn vorige zwangerschap met 4 maanden een broek gekocht maat 40 (normaal draag ik 38). Heb ik helaas helemaal niet kunnen aantrekken. Komt waarschijnlijk ook dat ik onder de 10 kilo ben aangekomen waarschijnlijk (en ik zat best behoorlijk te eten).

3. Selin

Selin Fanatiek lid

Aug 15, 2005
    1,396
    0
    0
    Maastricht
    Bij miss etam en promiss krijg je ook leuke positiekleding!

4. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Volgens mij kun je gewoon dezelfde maat kopen als je normaal hebt, behalve als je echt een giga buik hebt (net als ik ;))Ik moet vaak een maatje groter gaan!

5. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    2,529
    0
    0
    Vind Prenatal super!

Share This Page