ik heb nog geen buik, bijna niets zelfs nog. Maar ik durf nu al geen broeekn meer te kopen. ik heb vanmiddag nog een heup driekwarts spijkerbroek gepast, maar durfde het toch niet aan om hem te kopen. de verkoopster zei dat het makkelijk kon, en zijzelf ook tot aan bevalling heup broeken heeft gedragen. Nou ik vond het voor geen meter zitten, hij zakte zowat serieus van mijn reet. En zat ook te strak. Bij miss etam al vast gekeken wat mijn voorbode straks is, maar daar werd ik ook niet echt vrolijker van, haha.... ik hoop dat ik nog heel lang mijn eigen broeken aan kan! Mijn tieten zijn nog stgeeds ieniemienie, cup 75 a. Misschien nu ietsje voller, zoe voelen ze wel, en ach ja om eerlijk te zijn. lijkt het nu wel iets meer in een strak shirtje, maar nieuwe beha's?? Voorlopig nog niet nodig! Nieuwe onderbroeken; lees ;strings...uhm bijna wel. had uit voorzorg laatste keer al maat 40 ipv 38 gekocht, maar die beginnen ook al lichtelijk te knellen. Rotheupen! Nou succes meiden met de kledinginkopen!