Die van miss etam heb ik ook gehad, wat een onding! haha Noppies blijft mijn favoriet... Heb er inmiddels een paar in verschillende kleuren. Zitten zooo lekker! fijne brede flexibele band onder je buik.
Grappig dat er zo negatief over die van Miss Etam gesproken wordt! Het enige nadeel vind ik dat ie nogal snel afzakt, maar dat komt bij mij omdat ie gewoon nogal wijd van boven is. Het lijkt me alleen maar fijn straks als m'n buik nog dikker wordt... hoop ik Die van de H&M klinken wel interessant, maar die verkopen ze bij ons niet helaas. Moet ik ze bestellen en dan is het weer zo gissen met de maat.
bedankt voor alle reacties! die van de miss etam koop ik dus niet! tja bij ons hebben ze ook geen leggings bij de h&m...kleine stad hier...maar ga maar is naar de wat grotere h&m in de grotere stad
Ik heb er ook één van Mamalicious. Kostte me wel bijna 30 euro maar hij is eeeeecht heel fijn: zacht en dik en een lekkere band over je buik die ook wel een beetje stevigheid geeft. Miss Etam vind ik sowieso niks, al die banden zijn te groot voor mijn buik en lubberen en geven geen steun. Lijkt wel of ze denken dat mensen met een iets grotere maat (42/44) ook meteen allemaal giga-buiken krijgen ofzo Los daarvan vind ik in het algemeen de kwaliteit niet zo...
nou ben gisteren hier in het dorp..(is net een dorp hier) naar de h en m geweest en heb 2 leggings voor 7,95 gekocht! beide zwart maar zijn helaas niet zo dik..zijn net dikke panty's zonder voetjes... maar zitten wel lekker..maar voor een dikkere legging denk ik idd dat ik maar een wat duurdere van mamalicious moet kopen ofzo.. een nadeel van die h en m leggings is dat er een naad over je buik heen loopt...als je hem uittrekt zie je een lijn over je buik lopen...