Hallo Ik ben 14 week zwanger en toch al echt wel andere kleren nodig vooral broeken.. Aangezien het lekkere weer er hopelijk aan komt zoek ik leuke positie kleding.. En in het speciaal een leuke jumpsuit iemand dit ergens gezien? En weet iemand een site voor leuke positie kleding? Ik kom steeds uit bij noppies.. ook leuk maar vind het wel iets te duur
Noppies vind ik mooi maar ook duur. Meeste koop ik bij H&M zit mooi en niet te duur. Rest is meestal te wijd voor me.
Ik heb mijn broeken van de H&M. Shirtjes heb ik gewoon een maat groter gekocht en ik woon in dikke vesten in de winter. Dus dat niet in positiemode gekocht. Jurken heb ik niet gedragen omdat ik zo'n koukleum ben.
Heb dit weekend voor het eerst een positiebroek bij de h&m gekocht. Enkel de 'super skinny' modellen pas ik (die zitten zeer nauwsluitend en zijn vaak van een wat dunnere, erg rekbare stof), van de rechte of 'mama' skinny's werd ik niet recht vrolijk want die zaten ruim. Normaal heb ik maat 32 maar positiebroeken starten vanaf 34 (en maar goed ook want ik weet zeker dat ook in de breedte nog wel meer ga groeien)
Ik was op Zalando op zoek naar een gewone jumpsuit en daar zag ik ook verschillende positiejumpsuits. Bij Zalando heb je sowieso veel keus en ook makkelijk met bezorgen en retourneren, allebei gratis. Misschien bij Asos ook wel, maar daar heb ik heen ervaring mee.
Dankjewel allemaal ASOS nog niet van gehoord dus ga ik daar zeker nog even kijken.. Leuke tips allemaal ben benieuwd.. wel al wat leuks kunnen bestellen bij Zalando