zijn er nog dames die last hebben van zeer pijnlijke ribben? Als ik niest, hoest, mijn neus snut, me buk of gewoon heel diep ademhaal heb ik echt een stekende pijn rechts aan mijn ribben. Zou dus blijkbaar wel gekneusd kunnen zijn alleen vind ik het raar dat ik daar niks van heb gemerkt. Iemand enig idee wat dit is?
Ligt je baby niet misschien tegen je ribben? Of ertegenaan geschopt? Ik heb wekenlang pijnlijke ribben gehad omdat de kleine als ik zat tegen mn ribben drukte met zn billen. Maar weet niet of dat bij jou ook zo is hoor.
Hier lagen de kleintjes daar lekker tegen aan gedrukt, toen ze anders zijn gaan liggen was de pijn weer weg..
Er zit daar ook een zwevende rib in de buurt. Bij m'n eerste zwangerschap wist ik dat niet, en dacht ik dat het door mijn BH kwam. Nu weet ik wat het is, maar helaas kan je er niets aan doen. Soms merk ik dat het iets verlicht als ik m'n buik daar van bovenaf iets naar beneden duw of goed rechtop ga zitten. Een heel vervelend gevoel, ik hoop voor je dat het snel wat minder wordt!